CP-prinsar och prinsessors skryt och infotråd nr 12!
Hej det var evigheter sedan jag var här på familjeliv. Hade först svårt att hitta tråden. Såg att det planeras träff på Astrid lindgrens värld. Tyvär jobbar jag den helgen. men jag ska försöka byta bort ena dagen.
Är säkert extremt många nya här. Både roligt och tråkigt. Det roliga är att få träffa fler personer med helt underbara barn som har en cp-skada.
Ja Elias fyller 6 år i sommar och hjälp vad tiden går. jag hinner inte med. Hela våren har vi bråkat med vår kommun om att Elias har rätt till en peronlig assistent i skolan. Nu kan jag tala om att Elias kommer att få det. Så håll tummarna nu att Elias kommer att klara av att gå en "vanlig" förskoleklass.
Ifall ni träffas och är ute på facebook. Så sök gärna upp mig där. Sök på Gidö och Ramona så hittar ni mig garanterat =).
Hoppas att ni har det bra i vårvärmen. Elias han blommar upp varje vår för att sen när det blir höst och kallt gå i ide. men nu är det Elias tid och han älskar att gunga och nu ska vi försöka lära han att cykla. han har fått speciella trampor och morfar har köpt cykel åt han. Så nu hoppas vi att han kan ta några tramp. Bra för musklerna i benen. Kram
Ramona STOLT cpmamma