CP-prinsar och prinsessors skryt och infotråd nr 12!
Den går att ställa in så man tiltar hela stolen eller bara ryggstöd/sittplatta!
Vi höll också på med sondnäringar hit o dit... ett tag hade jag lager värt ca 100 000 kr hemma... minns denna tid med fasa!
Det enda tips jag har är att ni går tillbaka och testar sorter som ni testat för länge sen, igen!
Efter 8 mån av sond till tunntarmen, kontinuerlig matning, neocate, nutra och allt vad de hette, testade vi återigen Infatrini, som då helt plötsligt funkade. Det hade vi testat tidigare.
Sen blev Liams kräkningar inte riktigt bra förrän vi fick bukt med hans epilepsi iaf!
Men nu har vi haft det lugnt några år... han kräks när han får feber, annars är det mest blöta rapar!
Förutom nu under gipsperioden... nu har han kräkts i princip varenda måltid igen! Antagligen för att han är så stillasittande och magen inte är igång ordentligt!
Hoppas det snart vänder för alla kräkisar! Jag minns med fasa hur vi i perioder hade Liam i enbart frottéhanddukar, eftersom det inte var någon idé att klä på honom!
Vi hade också nåt som ansågs ännu skonsammare än neocate, men jag kan inte komma på vad det heter... fick också på licens!