CP-prinsar och prinsessors skryt och infotråd nr 12!
Vi ska till mässan idag efter lunch och framåt! Springer kanske på någon där?!
Vi ska till mässan idag efter lunch och framåt! Springer kanske på någon där?!
...Jag har blå tröja, grön kappa, glasögon, lillkillen sitter i en svart bugaboo....om det är någon som känner igen oss får ni gärna komma fram
Malinneli!
Men då måste det ha varit er lilla tjej vi såg som sprang runt i Kimin vid Maydaymontern?
Vad synd att jag inte fattade det!
Kollade framförallt på rollatorn för jag har undrat lite hur den funkar
Adams Family: Vad skönt att Rivers operation har gått bra! Hoppas att han snart är uppe igen! Och att pumpen hjälper!!
Jag håller på och läser Lars Mullbacks bok Anklagelser och tycker det är helt otroligt att det utspelar sig för mindre än femotin år sedan och inte på sextiotalet!?
Grattis till Olivia på födelsedagen - Hoppas du blir pigg igen!
När jag var i barnaffären såg jag en pryl som kanske kan funka för er som har barn i specialvagn/rullstol + ett syskon som också behöver åka vagn.
Det är en uppfällbar sidosits till syskonet så att det kan åka bredvid specialvagnen/rullstolen (finns en lista på vilka vagnar/rullstolar den är kompatibel med men funkar säkert på fler).
www.revelo.co.uk/products_buggypod-smorph.php
När jag ändå är inne på prylar...
För er som har mindre barn som kan "nästan"sitta lite, men inte är så stadiga vill jag tipsa om badbaljan vi har köpt som vår lille kille älskar. Den har en lite bakåtlutad fomrad sits med "grendelare" i botten (lite liknande bumbo) och har funkat bätte för oss än badstolen vi fått från HMC (Maydays)- dessutom behöver man inte så mycket vatten som i ett badkar.
Finns bla på Babyland.
www.okbaby.it/bagnetto/prod_en.php&img=10
Ursäkta föregående länk blev fel: här är badbaljan!
www.okbaby.it/bagnetto/prod_en.php&p=1&img=01