• Anonym (huvudvärken)

    Flera kvinnor som behöver mera sex? jag är väl inte ensam?!?!

    GUD JAG BLIR TOKIGT!!!!!

    min sambo är jämt så trött eller har inte lust att ha sex.
    och jag är överkåt mest hela dagarna *LER*
    Ja här i hushållet är det minsann mannen som klagar på "huvudvärk" *skratt*
    Nä men jag brukar försöka fixa det själv, men är liksom ändå sugen.
    VI har sex ungefär 3-4ggr/v men jag känner att minst 1ggr/dag är rimligt..
    Är det bara jag eller är det flera kvinnor som vill ha mera sex?

    Jag testat det mesta på sambon, allt från snygga underkläder till att sitta näck när han kommer hem.. o så säger han kanske sen jag måste bara få vila lite först..
    och man står där med hakan i golvet o undrar vad som är fel,
    han säger att det inte är nått fel utan han är bara trött... *funderar*
    jag måste ju utgå ifr¨n att han talar sanning men inte är jag nånsin för trött för att ha sex *suck*

    NÄr vi väl har sex är det fantastiskt! Allt från vanliga missionären till
    det porrigaste du kan tänka dig, så på så sätt klagar jag verkligen inte!
    men det känns som att jag skulle behöva ha två..

  • Svar på tråden Flera kvinnor som behöver mera sex? jag är väl inte ensam?!?!
  • carlf

    Men du får 3-4 gånger i veckan, inte så dåligt.
    fan vad glad jag skulle va om jag fick det

  • Anonym

    jag håller med, här blir jag glad om det är 1 gång/vecka. Min sambo jobbar 5-veckors skift och det är ingen höjdare, han har börjat äta Rosenrot nu men det funkar ju sådär...

  • Anonym (huvudvärken)

    nä visst jag vet att snittet ligger på 1-2ggr/v men jag skulle gärna mera *ler*

  • BlommyNess12

    Jag vill jämt ha sex. alltså så fort sonen sover (han är fem månader) då åker gubben ner i sängen. Han orkar inte alltid, och det får jag acceptera, men vi lyckas väl ha sex iallafall 4 gånger under en arbetsvecka. På helgerna varje dag, ibland två gånger om dagen.

  • Anonym

    Önskar att jag fick sex oftare ibland, nu är det en, max två gånger i veckan.
    Vi orkar inte egentligen. Men nu ser jag på det som så att kvalitet är bättre än kvantitet. För när vi väl har sex är det inte nå litet in ut in ut sprut sprut slut. Det är typ... ojojoj! =)

  • fetsnygg
    Anonym skrev 2009-04-04 02:13:46 följande:
    Önskar att jag fick sex oftare ibland, nu är det en, max två gånger i veckan. Vi orkar inte egentligen. Men nu ser jag på det som så att kvalitet är bättre än kvantitet. För när vi väl har sex är det inte nå litet in ut in ut sprut sprut slut. Det är typ... ojojoj! =)
    Man blir ju ännu mer sugen om det är oj ojoj! hi hi
  • Anonym (man)

    Här är det däremot det klassiska med mannen som vill betydligt oftare. Det vanliga är att jag får veta att hon är trött. Då får man ju bara ta det då..
    Jag tror det är väldigt individuellt, med behovet, jag skulle gärna ha 4 ggr/vecka till varje dag, hon är nöjd med 1-2 ggr/vecka.

  • Anonym (vaffö??)

    Ja, nog är det segt när sambon stapplar hem och typ somnar varje dag efter jobbet.. speciellt om man fixat sig lite extra med nya underkläder eller så.

    Jag har tänkt en hel del på detta. Om jag tar mina närmsta 15 vänner (tjejer och killar)och deras partners som exempel, så är det till 90% tjejerna som vill ha mer och speciellt mer AVANCERAT sex än vad killarna vill, de är mest bekväma och vill ligga och läsa eller kolla på TV eller.. sova. Oavsett barn eller inte.

    Varför är det så? Är killarna "igentligen" inte sånna sexgudar, de har lagt all sin energi på att jaga och vara kåta när de var unga och singlar.. så nu är de mer nöjda med att vara bekväma..? eller vad är problemet? Att tillfredsställa sig själv har ju inget med sexet med sin partner att göra, man har ju sex IHOP med sin kille för att det är härligt med närhet och en till fysisk person.

Svar på tråden Flera kvinnor som behöver mera sex? jag är väl inte ensam?!?!