• LissaP

Har inte köpt ett ENDA plagg från polarn o pyret..

...till min 10 månaders bebis. Inget fel på kläderna men tycker att det är för dyrt när de växer ur dem så himla snabbt. Men det känns som om många bara köper från pop bara för att det är någon sorts klass på att ha kläder därifrån. Däremot kommer jag att säkert köpa kläder därifrån när han blivit lite större och börjar vara ute i sandlådan osv, för kvaliteten är säkert bättre än i många andra affärer.
    Någon som tycker som jag?

• Svar på tråden Har inte köpt ett ENDA plagg från polarn o pyret..
  • S vali s
    muffins1 skrev 2009-04-07 08:51:13 följande:
    Förstår inte grejen med att haka upp sig på ett märke..jag handlar PoP om jag hittar ngt där som jag gillar, likadant handlar jag på HM eller Lindex om jag hittar något där, sportaffärerna har bra grejer för utomhusbruk till barn. Hos Me and I kan man hitta fina tröjor...ja så lite gott o blandat blir bra tycker jag.
    Kan inte annat än att hålla med, vi köper kläder vi tycker om till vår dotter utan att bry oss speciellt mycke om vad det är för "märke" och det blir lite "gott&blandat"

Varför överhuvudtaget bry sig om var andra väljer att köpa sina kläder
    Att anse att andra köper "märkeskläder" pga av "status" eller "klass"  säger nog mer om hur man själv tänker i detta fall än vad det säger om den som köper sk "märkeskläder"
    Den late får brått när det blir kväll
  • sonen08

jag har aldrig köpt från pop ja heller min son är 13 mån. gillar mera kappahls o lindex kläder o hms. så där köper ja min sons kläder. jag gillar att få mera för pengarna på andra ställen där ja kan ta köp 3 betala för 2. men de är mitt val o min son lider ej av det heller. sen när han blir mera klädmedveten kanske de blir dyrare kläder men då snackar vi uppåt i åldern

• lunkentuss

Har inte heller handlar pop-kläder nån gång, aldrig ens vart i en "sån" affär... Däremot fick vi en ful klänning från pop när dottern fyllde 1 (aldrig använd)

• Tokfrjant

Som sagt när jag skrev här innan, har aldrig köpt nåt från po.p men när jag går in på deras hemsida så blir jag lite sugen på vissa kläder fakiskt!
    Jag skrev att h&m och lindex har aldrig varit några problem men det har jag när jag tänker efter så har det de, inte Lindex! Men H&M har jag köpt kläder och mössa ifrån som sedan gått sönder!
    Tex, snöret från mössan lossnade, min mamma sydde dit den igen.
    En pyjamas har det varit hål i, mitt i allt! Även ett par nya byxor nu
    Sen så lossnade en tråd på en av hans tröjor, den bytte jag!

Så håller po.p bättre kvalité så kan jag tänka mig att köpa där!

Name It har jag också lite kläder från, de är fina! Men de är också dyra tycker jag!

• BeccaStina

Jag tycker POP har fruktansvärt fula kläder + att de e så jäkla dyra.. nej usch därifrån kommer jag nog aldrig handla!

• pajas01

jag har inte köpt något där men inte pga av priset utan de har inte kommit mig i smaken.. gillade en del ytterkläder men ah st fanns inte och ah då får det vara.. köper det jag tycker om sen vart det är ifrån är nog mer slumpmässigt..

Tycker iofs inte att pop har så jätte stort sortiment,,

• elvinaOstefan

Har inte heller köpt, men det beror mest på litet sortiment, tighta kläder och att jag inte vart så förtjust i stilen. Priset tycker jag inte är så farligt, det är ju bara ett par kronor mer än kapphal och Lindex. Jag är mer förtjust i Villervalla, Name it och NS.

Devin, det finaste vi har ♥
  • lilla carro

tycker deras kläder är skittråkiga och skulle aldrig få för mig att handla där.. men det är jag det..

• AnniPanni

Här hemma finns en del PoP, bla vindfleece o skaljackor till alla tre barnen.
    De äldre tjejerna har någon tröja var typ medan lillasyster på 15 månader har en hel del PoP i sin garderob, men hon har ungefär lika mycket ifrån Lindex
    Jag handlar det jag tycker är snyggt o praktiskt och just PoP har ofta en hel del fina lekvänliga kläder. Jag handlar dock ofta på rean

• Nenta

Jag tycker inte att P O P har så värst fina kläder heller. Några enstaka. Jackorna värkar ju vara bra. Sedan tycker iallfall jag att de är rätt dyrt, när de växer så fort iallfall i början. Var på Kosta outlet och köpte en klänning som jag gillade men då var de halva priset. Känns lite som endel tycker det är någon slags status att handla där. Det spelar ingen roll om de har råd eller ej, de ska bara vara kläder därifrån. Jag tycker att Lindex har haft väldigt fina kläder i vinter/vår. Sedan tycker jag det är roligare att handla något finare ibland som är dyrare, men då väljer jag häldre en butik som säljer kläder som inte finns i massupplagor.

• TSadi

Det enda jag tycker är fint hoss pop är deras ytterkläder annars har inte det andra fallit mig i smake alls, skulle ej handla i den lilla äffaren när jag kan handla i stora äffarer med mera  uttbud.

Samuel 040513 Emilia 060312
Svar på tråden Har inte köpt ett ENDA plagg från polarn o pyret..