Inlägg från: Morots mamman |Visa alla inlägg
  • Morots mamman

LindeMammor05

Petra:: ja de e farligt att bo hänna uppe hehe ja de tänkte jag med när jag hade landat.. usch usch, men men nu e de väl över hoppas jag iaf... Maxen e riktigt pigg här men vill inte äta å fy så äckligt han tyckte pencilinet va i kväll...

• Morots mamman

haha brudar jag ska äta tacos nu mumms va hihi... Hoppas ni får en bra helg...

• Morots mamman

halloj tjejer, har ni haft en bra helg? några nya framsteg från era kottar? GAAAAHHHHH vet ni vem som har feber igen *SUCK* ja visst e det våran lilla maximus.... vad ska man göra ???

• Morots mamman

nej de e bara han som e sjuk så vi kan inte smitta om varann... tänder har vi väntat på i 3 månader men de kommer inga törs inte tänka tanken längre haha , han hade 39 i feber nu å ingenting e bra bara gnäöller så jag vet inte va de e denna gång, va in till akuten i linde förut för säkerhets skull å kollade öronen men de va inte dom ÄN vi skulle avvakta 2 dagar utifall de tar om å då skulle han få pencilin igen, jag blev ledsen i dag för jag tycker så synd om honom men han fick ju iaf vara frisk i 2 dagar JIPPPI!! *min lilla* usch....

• Morots mamman

Gomorron, håller med alla andra burrrrrr svinkallt här uppe ju.... Vaken hela natten har nog sovit 1,5 timme e nat å sen nu på morronen från 5-7 det tackar vi för vet inte vad det e med honom, hög feber å allt låter jobbigt på honom *SUCK* aja de e som vi säger han måte få ett j***a imun försvar sedan men just nu e det mindre roligt... å inatt ska jag åka till ullared kl 4 *dödstrött* så ja de blir nog bra utan sömn.... Nej nu får ja allt ta mig ner å tända en brasa innan fötterna fryser fast i golvet här uppe

• Morots mamman

petra::: ja har lagt undan pengar så ja skulle kunna åka nu den 18:e tror inte de e lika mycke folk då *önsketänkande kanske* å så fick ja låna lite av min underbara mamma så länge... nu verkar han lite piggare märkligt att de ska vara så j*****t på nätterna å sambon jobbar fm så där får man heller ingen hjälp men de e konstigt att man känner sig skapligt utvilad ändå *STÅLMAMMOR* fan en karl skulle ju va färdig at dö efter en vaken natt med bebis skillnad om dom spelade hela nätterna MOHAHAHA Brasa e skönt men de blir för varmt ibland det finns lixom ingen mellan hand utan antingen e de kallt annars blir de 36 grader på bottenvåningen (braskamin)... Vad ska ni hitta på i dag då? synd jag inte bodde närmare lät MUMMA med kladdkaka *fikabrödsmonster* haha

• Morots mamman

Gomorron girls,........ jag säger BARA usch å fyyyyyyyyyyyy...... fattig , slut, ont i huvudet, ser ut som en buss stol i röven å knappt några julklappar med mig hem..... tyckte det blivit skit dåligt i ullared dyrt å dåliga kläder.... men massa saker till maximus som låter osv skit billiga bebis leksaker fanns de iaf

• Morots mamman

He he såna ankor hade felix oxå haha låte härligt med detta kvackande hihi.... ja visst vill man ju de men ne fy de va helt onödig resa hade säkert blivit billigare å handlat hemma oxå de ända riktiga fynd man gjorde va leksakerna å bävernylon overall till felix för 199:- men då kostar ju ändå resan 250 :- så de jämnar ju ut sig *SUR* inga overaller till små det minsta va 45-56 eller 86 i stl å dåligt med pojkläder som vanligt , men massa flickkläder fanns de.. ja e inte nöjd med min resa tror ja ska sluta åka dit.... så du behöver inte va ledsen petra att du missade din resa dit

• Morots mamman

japp petra nu kan du gå vidare

Cissi:: ne det var inte urplockat heller så inte vet jag, jag har då alltid fyndat där men men allting har blitt så dyrt här i sverige sanna mina ord de blir bara värre *ASG*

Svar på tråden LindeMammor05