Inlägg från: Annapanna79 |Visa alla inlägg
  • Annapanna79

VårBebisar i Lerum -09 Del 3

Var hos en kompis igår som gav sin lille ett par droppar citron på en tesked och hickan gick över tydligen ett gammalt husmors tips har inte provat själv men det funkade på honom iallafall..

• Annapanna79

Tack för en trevlig lunch, jätte kul att få träffa och få ett ansikte på alla signaturer..

Jag träffas också gärna nästa vecka onsdag eller torsdag passar mig bäst för då är mina stora vilddjur på förskolan.

Nästa vecka så grävs det för fullt här så vi kan inte vara här.

Ha en trevlig kväll.

• Annapanna79

Jag har också plats i bilen, för idag har jag köpt mig en större bil
    Det blev en Renault Megane kombi känns ganska ok bytte bara ner standarden lite
    Men jag som kör max 500 mil per år kanske inte behöver så mycket extra utrustning.

Hoppas att alla får en trevlig helg och att det kanske pluppar ut några småttingar...

• Annapanna79

Jag fattar inte vart tiden tar vägen, jag sitter och planerar min lilla tjejs 2års kalas nu på lördag (fast hon fyller på fredag) Helt otroligt vem har sagt att hon fick bli så stor. Det var inte alls längesen hon föddes, fast det ändå kanns som att hon alltid varit med.

Härligt med alla skrattande bebisar det finns inte mycket som går upp mot de där leendena

• Annapanna79

Caroline jag har tänkt att gå ikväll kanske bara går dit och bubblar óm jag känner att jag inte orkar röra mig Har du tänkt att gå ?

• Annapanna79

Grattis Emma.

Hanna tack för en jätte trevlig fika med en fantastiskt god kaka... Det blev lite stressigt jag glömde bort tiden, men jag hann i tid till förskolan.'

• Annapanna79

Mia hon heter Hilma och inte Himla

Hanna nej jag körde faktiskt inte för fort det tog 12 minuter att köra så jag blev 2 min sen men det gjorde nog inget de är inte speciellt noga med tiden..
    Tack igen för den trevliga fikan!

Nu är det Greys...

• Annapanna79

Nu ska jag åka in till jobbet en sväng och bjuda på lite fika, gick ju bara hem en dag så jag får väl säga hejdå lite bättre

Sen ska jag på gravidmassage, det ska bli väldigt skönt att slappna av i 40min. Kom på att en av mina svägerskor håller på med sånt här i Lerum också så det är inte så långt att åka.

Ha en härlig dag i regnet.

• Annapanna79

Åsa: antingen den som Titti skrev Ergo eller den som jag har Patapum var det jag pratade om. Jag kan ta med min sele nästa gång vi ses om du bara påminner mig, minnet är tyvärr inte vad det borde vara

Idag var vi hela 2 st på vattengympan alltså inget utrymme för att fuska lite, men idag kändes det otroligt mycket bättre jätte skönt.
    Caroline vi saknade dig!

• Annapanna79

Åsa ja det stämmer jag hade sjalen fram tills Hilma var så stor..

Mia vad skönt att det är bättre.

Idag så firar vi vår lilla Hilma som fyller 2 år idag... och imorgon blir det kalas.

Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3