MiaMitisen skrev 2009-04-30 15:29:22 följande:
Någon som vill ha en son på 3,5 år?? Leveransklar redan i morse. Tandborste och diverse kläder och ett par skor ingår. Vem har kommit på att 15 timmar i veckan räcker?? Just nu skulle jag vilja ha 40 timmar tror jag. Han lyssnar inte, springer runt mellan husen utan att säga till, kastar saker, har sönder saker.... Han har aldrig gått iväg som han gör nu. Men han går fortfarande bara dit där det finns folk. Men ändå!! Man kan inte bara springa iväg till grannarna hur som helst. GHAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!! Vad ska man göra? Ska man hålla honom instängd tills han fattar? Ska bli så skönt att komma ut till mamma och pappa imorgon. Då kan han vara med sin morfar och busa.Så, nu har jag fått spy lite... Tack.
Oj. Är det detta vi har att vänta om 3,5 år

. Nja det är nog bäst du behåller honom.
Själv har jag fullt upp med att lära mig vara mamma överhuvudtaget. Så det räcker med en 4 veckors som inte vill vara själv helt plötsligt.
Hm vad hände där??? Tills bara för några dagar sedan kunde han sitta själv i sin babysitter. Men nu ät det ENDAST en levande famn som duger. Visserligen väldigt mysigt men nu känner jag att en bärsele hade passat bra. Man blir så handikappad utan två användbara händer. Undrar om alla babybutiker har stängt i morgon?
Ha nu en trevlig valborg alla goa