VårBebisar i Lerum -09 Del 3
Ida: Jag och Max kan också komma på onsdag. Kors i taket men vi har inget alls planerat nästa vecka. Känns ganska skönt faktiskt. Då kan man bara ta dagarna som de kommer.
Veckan efter är däremot fullbokad. Då ska vi bla till familjerättsbyrån så att Andreas äntligen kan bli Max pappa även på pappret. Då är Max liksom 10½ vecka. Tycker att det är konstigt att det ska ta så lång tid innan man får skriva på papprena.
Mia: Hoppas att du inte kommer på fikan på onsdag. Missförstå mig rätt
Caroline: Min viktuppgång liknade din. Jag låg på 10 kg ett bra tag men de sista veckorna lyckades jag lägga på mig 6 kg till och landade på +16 totalt. Men i slutet var det mycket vatten också. Och när Max väl var ute så hade jag tappat 7 kg på bara ett dygn. Fatta att man känner sig lätt då. Synd att man inte är i form att gå upp och gå som man vill då bara.
Men nu har jag bara 1,4 kg kvar. Men kroppens former är låååångt ifrån vad som är önskvärt haha.
Fick vårat andningslarm igår. Det kom inom ett dygn från beställningen. Så nu kan man sova lite tryggare på natten.
Fick även hämtat liggdelen till vagnen igår. Jag fick en helt ny liggdel då det verkar som att det saknades brickor under nitarna på den gamla. Återigen. Tur att Max inte låg i när de lossnade...
Nu skall jag ta tag i mitt liv och kliva upp ur ammningssoffan och stänga av datorn.
Trevlig helg alla