• maneten

Förkyld - jobbigt....

Vill bara tycka lite synd om mig själv efterosm jag fått en förkylning på halsen. Inget skoj alls, är torr i halsen och hostar och nyser. Hoppas det går över snart, jag ska ha kalas på lördag och har ingen ork alls just nu.

Jag har gjort en vitaminbomb idag med massa apelsin, grapefrukt, vattenmelon och annan frukt i som jag mixade. Smarrigt, tveksamt om det ger någon effekt men gott var det iaf. Några som har några bra tips på huskurer?

• Svar på tråden Förkyld - jobbigt....
  • maneten

Österlen:
    Usch, du får krya på dig du med, jag känner mig helt matt i hela kroppen, men har ingen feber som tur är. Tur man bara är i v 21 får man väl säga, det hade inte varit skoj att vara höggravid och krasslig.

Listo:
    Fyyy vad läskigt det låter med vitlök ohc mjölk, men jag är snart benägen att testa såna läbbiga saker bara för att bli bättre

Hörde om en ännu läskigare röra och det var ingefära, vitlök och honung som man skulle sleva i sig, det låter ju bra för det är bakteriedödande saker alltihopa men tänk när man ska svälja ner det *ryyyys*

• maneten

Jag blir inte heller bättre, idag är jag sämre igen, har mest slem och lite ont i halsen men är ändå rätt däckad.... har hört att gravida kan drabbas av långdragna förkylningar.....

• maneten

Listo:
    haha nää jag lovar jag känner mig mkt bättre nu faktiskt

De Hex:
    Nä för den titeln har nog ändå jag..... men jag skickar en sympatikram till dig både för förkylningen och tråddödar-grejen

Svar på tråden Förkyld - jobbigt....