• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 13

Hejsan töser. Gick inte som jag ville när jag skulle starta nya tråden {#lang_emotions_undecided}. Men vi måste ju ha någonstans att vara så jag gjorde så här så länge

Gamla tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m41192578.html

Välkommen att shoppa som galningar

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-12 11:49
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html - nya bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 13
  • Tjollabolla
    melizza skrev 2009-04-08 21:16:31 följande:
    skojar du eller?? vilken idiot...det där är verkligen låååångt ifrån nyskick och så ser inte ens mina äldsta småfolk tröjor som jag tvättat mer än 4 ggrfyyy vad tråkigt....har du skickat korten??
    havsvind skrev 2009-04-08 21:16:24 följande:
    VAAA??Inte noppig, mailade du bilderna till henne? Kanske har hon ett gravt synfel?Vad har hon för alias?
    Jag har mailat henne bilderna nu, men med hennes attityd lär hon ju inte ändra sig!!

Jag blir så arg, som jag letat och så glad jag var för att jag hittade den. Så får jag hem SKRÄP!!!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Quiet thoughts
    Tjollabolla skrev 2009-04-08 21:14:49 följande:
    Ja hon skriver nyskick, sen i mailet skriver hon "det är så en begagnad tröja ser ut". F***A!!!
    Haha men det gör inte alla tröjor...
    Inte efter så några gånger.
  • Mamma Kråkan
    Zvartaliljan skrev 2009-04-08 21:14:50 följande:
    ÅHHH JAG TROR JAG KOOOOOOKAR!!!!! Fick ett negativt omdöme nu från en köpare för att jag inte hört av mig Hallå AUTOMATISKT vinnarmail!!!!!! Hon kunde väl för f*n maila om hon nu missat det!!!!
    Villket jäkla offer hade en finsk köpare som gjorde så för ett par månader sedan med.

Behöver råd nu ....köpte en hawaii kläning ny ifrån T för 149+frakt. men när jag  får hem den så ser jag att den har en sån där rand precis som mina kanin leggings hade det syns när man håller upp den imot ljuset men inte så tydligt då man har den på sig det är precis som om maskinen har missat där. pratade med säljaren & hon sa att jag kunde skicka tillbaka den jag frågade då om hon kunde tänka sig att göra något åt priset istället men nej hon ville ha tillbaka den då. suck vad gör jag jag vill ju ha den men ändå....HJÄLP hjälp
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-04-08 21:11:54 följande:
    Hej flickor! FAN vad sur jag är!!! Säljaren som sålde småfolktröjan tycker INTE att den är nopprig!!! Denna skrev hon att den var i NYSKICK! Detta svaret fick jag när jag klagade: Hej, tråkigt att du inte är nöjd... Jag håller tyvärr inte med att tröjan är i det skick du skriver. Full med noppror??? Lejonen har aldrig varit knallgula samt att den knappt är tvättad då tjejen aldrig gillat tröjan, 3-4ggr kanske. Har du haft småfolk tröjor tidigare? Tycker den stämmer bra överens med hur en bra begagnad småfolk-tröja ser ut. *GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!*
     Nyskick?!! Ehh?? Fy vad trist!

Visst uppfattar man ju saker olika men inte 17 är det där nyskick?!!
  • Mamma Kråkan
    Tjollabolla skrev 2009-04-08 21:14:49 följande:
    Ja hon skriver nyskick, sen i mailet skriver hon "det är så en begagnad tröja ser ut". F***A!!!
    villken jävla idot rent ut sagt.
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2009-04-08 21:19:37 följande:
     Nyskick?!! Ehh?? Fy vad trist! Visst uppfattar man ju saker olika men inte 17 är det där nyskick?!!
    Det där skulle jag inte ens kalla "fint begagnat skick" snarare "väldigt slitet och tvättblekt."
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Zvartaliljan
    JuliaochNelly skrev 2009-04-08 21:19:32 följande:
    Villket jäkla offer hade en finsk köpare som gjorde så för ett par månader sedan med. Behöver råd nu ....köpte en hawaii kläning ny ifrån T för 149+frakt. men när jag  får hem den så ser jag att den har en sån där rand precis som mina kanin leggings hade det syns när man håller upp den imot ljuset men inte så tydligt då man har den på sig det är precis som om maskinen har missat där. pratade med säljaren & hon sa att jag kunde skicka tillbaka den jag frågade då om hon kunde tänka sig att göra något åt priset istället men nej hon ville ha tillbaka den då. suck vad gör jag jag vill ju ha den men ändå....HJÄLP hjälp
    Det var ju ett sånt bra pris så tycker nog du ska behålla den ändå.

Förresten har du skickat leggingsen??? Har inte fått några
    Älskade lilla Maia 060528 och syskonbakning på g
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-04-08 21:18:01 följande:
    Jag har mailat henne bilderna nu, men med hennes attityd lär hon ju inte ändra sig!! Jag blir så arg, som jag letat och så glad jag var för att jag hittade den. Så får jag hem SKRÄP!!!
    j**la säljare..enda trösten i det hela är att den inte gick för ditt maxbud
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • mortillsju
    Tjollabolla skrev 2009-04-08 21:11:54 följande:
    Hej flickor!FAN vad sur jag är!!! Säljaren som sålde småfolktröjan tycker INTE att den är nopprig!!! Denna skrev hon att den var i NYSKICK! Detta svaret fick jag när jag klagade:Hej, tråkigt att du inte är nöjd... Jag håller tyvärr inte med att tröjan är i det skick du skriver. Full med noppror??? Lejonen har aldrig varit knallgula samt att den knappt är tvättad då tjejen aldrig gillat tröjan, 3-4ggr kanske. Har du haft småfolk tröjor tidigare? Tycker den stämmer bra överens med hur en bra begagnad småfolk-tröja ser ut.*GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!*
    det var väl det dummaste jag hört?? Skicka den bara tillbaka....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 13