• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 13

Hejsan töser. Gick inte som jag ville när jag skulle starta nya tråden {#lang_emotions_undecided}. Men vi måste ju ha någonstans att vara så jag gjorde så här så länge

Gamla tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m41192578.html

Välkommen att shoppa som galningar

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-12 11:49
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html - nya bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 13
  • Damien och Adrian

Butte:

Jag tänkte på länkarna, ziggys har ju inte varit med på ett par trådar, även www.litencorrelin.se åkte bort för ett tag sedan, där fins ju bl a Hugin & Mugin.

stolt mamma till Damien (070913)
  • ängeln83

Skuttar in här dååå
    Har världens problem just nu, MÅSTE ha glass, gubben ser på hockey och jag ooorkar inte åka till affären *suck*...ingen som bor i närheten som vill skicka över lite glass till stackars moi? {#lang_emotions_wink}

LIAM
  • Damien och Adrian

kan du inte skapa en ny tråd med alla våra länkar i som vi klickar på? Då kan den bara läggas till varje gång vi har en ny diskussionstråd. istället för att ta upp en hel rullista. Alla kan ju ha den som en särskild favorit också förutom att den är klickbar härifrån.

• Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2009-04-08 20:03:04 följande:
    Skuttar in här dååå Har världens problem just nu, MÅSTE ha glass, gubben ser på hockey och jag ooorkar inte åka till affären *suck*...ingen som bor i närheten som vill skicka över lite glass till stackars moi?
    jag har trippelchiokladglass hemma som jag inte är sugen på. Är mer intresserad av nygjorda kokosbollar *längtar* Vill lägga sonen först.
  • Buttelina
    Incommunicado skrev 2009-04-08 20:02:09 följande:
    Butte:Jag tänkte på länkarna, ziggys har ju inte varit med på ett par trådar, även www.litencorrelin.se åkte bort för ett tag sedan, där fins ju bl a Hugin & Mugin.
    nä litencorrelin finns inte med... får lägga in den när jag försöker mig på det igen.. ziggys finns med
    ängeln83 skrev 2009-04-08 20:03:04 följande:
    Skuttar in här dååå Har världens problem just nu, MÅSTE ha glass, gubben ser på hockey och jag ooorkar inte åka till affären *suck*...ingen som bor i närheten som vill skicka över lite glass till stackars moi?
    skickar över en sandwich
  • Emmsan

wieeeeee laddar upp 94 färska med powern här ska shoppas om ngn vecka

• Buttelina
    Incommunicado skrev 2009-04-08 20:03:48 följande:
    kan du inte skapa en ny tråd med alla våra länkar i som vi klickar på? Då kan den bara läggas till varje gång vi har en ny diskussionstråd. istället för att ta upp en hel rullista. Alla kan ju ha den som en särskild favorit också förutom att den är klickbar härifrån.
    jo men det går inte skapa en tråd med länkar nu. familjeliv strular som attan.
  • jompa

hellu tjejer.

vilket strul det är för dig Butte men bra att du fixar en ny tråd så vi kan snacka

• Buttelina
    Emmsan skrev 2009-04-08 20:06:32 följande:
    wieeeeee laddar upp 94 färska med powern här ska shoppas om ngn vecka
    holy shit skoj när det ska skickas sen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 13