• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 13

Hejsan töser. Gick inte som jag ville när jag skulle starta nya tråden {#lang_emotions_undecided}. Men vi måste ju ha någonstans att vara så jag gjorde så här så länge

Gamla tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m41192578.html

Välkommen att shoppa som galningar

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-12 11:49
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html - nya bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 13
  • Mamma Kråkan
    tinkerbell74 skrev 2009-06-01 10:54:19 följande:
    Ja man undrar verkligen. Jag väntar tex. ett paket nu som varit borta en vecka, värt ganska mycket.... lär aldrig se röken av det. *ledsen*Men om man har tur så dyker de upp sent om sider. Ett paket som Stormis i tråden skickade till mig dök upp efter _1½ månad_ och hade då varit en sväng utomland enligt stämplarna på!
    haha ja den som postade runt det kanske sniffat lite på frimärkena{#lang_emotions_dreamer} ja usch ibland så blir det så fel...och det är ju alltid någon som får ta smällen för det,tyvärr.
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Linnea Kevin
    Zvartaliljan skrev 2009-06-01 10:58:08 följande:
    de MÅSTE ersätta paketet, det står i LAGEN!Det kan ingen webshop friskriva sig ifrån. Så det är bara o mejla o be om pengar eller nya kläder!Det är butiken som måste stå för risken under postgången.Däremot när det gälelr köp mellan privatpersoner så är det köparen som står för risken. men så är ju inte fallet här.God förmiddag förresten
    Bra med nån som har koll
  • Mamma Kråkan
    de MÅSTE ersätta paketet, det står i LAGEN!Det kan ingen webshop friskriva sig ifrån. Så det är bara o mejla o be om pengar eller nya kläder!Det är butiken som måste stå för risken under postgången.Däremot när det gälelr köp mellan privatpersoner så är det köparen som står för risken. men så är ju inte fallet här.God förmiddag förresten
    heeej heeej *viinkar* fina maja i BT bara för det måsta jag köpa dom där shortsen & tröjan *ajjabajja dig*
  • Linnea Kevin

Julia och Nelly: Visst har Nelly bambi? vad matchar du med?

• Quiet thoughts
    de MÅSTE ersätta paketet, det står i LAGEN! Det kan ingen webshop friskriva sig ifrån. Så det är bara o mejla o be om pengar eller nya kläder! Det är butiken som måste stå för risken under postgången. Däremot när det gälelr köp mellan privatpersoner så är det köparen som står för risken. men så är ju inte fallet här. God förmiddag förresten
    Bra att veta
    Jag väntar max 2 dagar till nu då.

De var ju så trevliga i sina mail så jag tror absolut de postat paketet.
  • Emmsan
    Quiet thoughts skrev 2009-06-01 10:28:31 följande:
    Hejsan Är det nån av er som blivit av med kläder som skickats från Funky baby? Via posten tex? Kläderna kom inte idag heller fast de var skickade 25 maj
    jaaaag har det två suitar :(hon va suverän stoppade min faktura men hon hade inte nya kvar tyvärr
  • Quiet thoughts
    JuliaochNelly skrev 2009-06-01 10:55:31 följande:
    jo sen är det ju vissa inlämning ställen som svindlar också...där vi bodde innan så fick kiosken stänga ner som hade hand om posten och mannen blev polisanmäld. flera paket försvann mystiskt därifrån allt kom upp till ytan då en gubbe blev av med sitt ellos paketet med 2 playstation 3 i och ellos ändå krävde honom på pengar då postombudet sa att  det var uthämtat. Hade själv en drös med barnklädes paket som jag lämnade in men som " försvann "  helt otroligt att man tror man kan komma undan med en sådan sak men folk ...
    jamen fy
  • Mamma Kråkan
    Linnea Kevin skrev 2009-06-01 11:07:18 följande:
    Julia och Nelly: Visst har Nelly bambi? vad matchar du med?
    nelly har ns harem till nu men jag hittar igen match heller men gör du det så hojta{#lang_emotions_wink}
  • Zvartaliljan
    JuliaochNelly skrev 2009-06-01 11:12:45 följande:
    nelly har ns harem till nu men jag hittar igen match heller men gör du det så hojta
    Jag använde NS svettiskjol och Katvig brun/brunrandiga strumpbyxor. Tror inte de går att få tag på förstås men iaf ett tips...ska se om jag hittar bild.
    Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100130
  • Linnea Kevin
    JuliaochNelly skrev 2009-06-01 11:12:45 följande:
    nelly har ns harem till nu men jag hittar igen match heller men gör du det så hojta
    Ja det får väl bli jeans till, ska absolut hojta om jag hittar nåt, gör det du oxå Svårmatchad tröjamen sååå fin!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 13