• Anonym (Bi)

Hjälp mig!!

Är nästan oxå i samma sits som dig/er..
    Var tillsammans med en kille men jag kände att det inte gick.. känslorna försvann.
    Träffade världens goaste tjej och blev tillsammans, jag var så lycklig :)
    Men jag var för osäker ändå. kände att något var fel så det tog slut :(

Tänker fortfarande på henne då och då och saknar den där tryggheten jag kände, tyvärr känns det inte lika nu när jag har kille :(

Har tyvärr inget råd till dig, följ bara ditt hjärta!
    Känner du innerst inne att du inte dras till killar, så tycker jag att du gör rätt med att träffa en go och underbar tjej :)

Tjejer är bättre än killar ;) På alla sätt och vis, såå söta :)

• Anonym (Bi)
    Anonym skrev 2009-04-09 00:01:13 följande:
    Anonym (Bi) skrev 2009-04-08 23:55:57 följande:
    Okej, men hur hittade du tjejen??Haha, ja du har såå rätt. Tjejer är så.. söta, vackra och sensuella! Jag har då inte dragit mig åt någon kille senaste året.. Visst kan man se att en snygg kille går förbi. Men då tänker jag oftast bara "Åh, snygga jeans.. Snygg frilla" Men ser jag tjejer vet jag inte ens vad dom har för kläder.. :P Blir mer "Men guud vilken rumpa, shit vilka ögon" haha. Så ja. Jag vet inte var jag står riktigt. MEN jag skulle verkligen vilja träffa en tjej för att veta om det är rätt. Bara svårt att veta HUR man träffar någon :/
    Jag "hittade" henne på qx tror jag att det var :)
    Ja tjejer är helt underbara, skulle kunna leva med en tjej i resten av mitt liv.. men släkten hindrar mig :(
    Om du inte har dragit dig åt någon kille det senaste året så tycker jag att du ska försöka få kontakt med någon söt tjej. Ja killar är snygga, men tjejer är fina och sensuella, det tycker jag inte killar är. Stor skillnad på killar och tjejer faktiskt.
    Ögonen på tjejer ska vi inte tala om, åh man blir ju gaaalen ;)
    Det är ganska svårt att träffa någon tjej, tycker jag då iallafall eftersom jag är "smygbi", bara mina vänner och några i min släkt som vet.
    Träffar jag någon tjej (som i drömmarna) så får jag smyga tills jag vet att det är rätt, om jag nu träffar någon.. är så blyg.
    Är du medlem på qx eller något? Jag är själv medlem där och där kan man hitta söta tjejer, men oftast är det något som inte stämmer så man drar sig ur innan man träffar dem ;) Haha
  • Anonym (Bi)

Anonym (*) skrev 2009-04-09 00:15:30 följande:

PRECIS så tänker jag med om jag ser en tjej på stan, eller i affären osv... jag tänker inte alls så när jag ser en kille... jag är själv från en liten ort i nord-norge så jag vet hur svårt det är att hitta nån... det finns ingen gay-bar där + att folk är inte lika öppna om sin sexualitet där känns det som... nu bor jag en bit utanför stockholm så jag kan nog hitta en tjej här om jag försöker... men det kan jag ju inte göra eftersom jag är i ett förhållande :(
    Bor oxå en bit utanför sthlm :) Vart bor du?
Svar på tråden Hjälp mig!!