Hjälp mig!!
Är det värt att leva i ett förhållande med en som inte kan få dig att känna dig fullt ut lycklig? Du förtjänar väl mer än så?
Är det värt att leva i ett förhållande med en som inte kan få dig att känna dig fullt ut lycklig? Du förtjänar väl mer än så?
jag är inte i den sitsen, min mamma var det på 80-talet. Hon hade tre barn, nygift... när hon träffade en tjej som hon uppenbarligen blev rätt kär i
Hon hade vetat om att hon var bi sn hon var tonåring men inte sagt det till någon... då kom hon iaf ut, skilde sig och nu, 24 år senare är de fortfarande ihop, har registerat partnerskap osv
det var inte särskilt kul för henne att komma ut, mormor vägrade acceptera situationen och mammas tjej var inte välkommen... det resulterade i att mamma vägrade åka dit... pappa var homofob
Han kunde aldrig släppa att han blivit dumpad för en tjej...
mammas fru är homosexuell och har aldrig varit med en kille eftersom hon alltid stått för sin sexualitet. hon kommer från en liten by långt uppe i norrland.. hur det var för henne vet jag inte.
på den tiden var det inte något som var OK, nu är människor mer toleranta. HOPPAS jag iaf!
huvudsaken är väl att man är lycklig? Det är väl det de flesta vill vara?
Kärlek är ALLTID vacker