Bong: Kära kollega, vapendragare, ljuset i mitt yrkesliv - jag vet inte om jag skulle gå så långt som att kalla det för att konka. Gå i KK låter mycket häftigare, och kan och bör misstolkas.
Så det är du som är skyldig till ombyggnaden av Apoteket? Nåväl, inget ont som inte för något gott med sig! Gissa vem som spikat i varenda mollyplugg som håller uppe skruvarna, i vilka dörrkarmen till din dörr på Apoteket sitter? Japp, undertecknad. Jag har startat en sidofirma nu. Byggbranschen går bra, alla är så skruvade nuförtiden. Och jag, jag kan verkligen skruva den som Beckham!
Abisko? Ja, jag vill ju helst se lösningar och inte problem. Kan vi inte rekrytera lokalt? Vi anställer alla arbetslösa i Abisko. Fatta, vad cred vi kan få, vi kanske kan bli "Årets småföretagare som stävjat arbetslösheten i Norr".
Jag vet inte om jag har några frågor, faktiskt. Blev så rörd när jag läste om er lyckade resa. Du köpte väl det där som jag bad dig om? Det är ju lite knepigt att få tag på det här hemma, vettu.
Och du - visste du att mustaschtanten är en jävel på att vifta på öronen och vissla Walzing Mathilda samtdigt? Bjud över henne på en kopp kaffe. Det gjorde jag, det är en härlig dam med skinn på näsan och knävelborrarna på rätta stället.