Vågar man handla på Lidl?

...sedan har du ju Netto på Södra Råtorp med, men där har jag aldrig varit in.
Är det stor skillnad på olika Lidlvaruhus? Jag var in på deras hemsida och kollade nu och på erbjudanden så var det bara en massa kläder och saker... Är det alla saker de har, för annars förstår jag inte hur de ska ha plats för dem i butiken i Karlstad.
Hur billigt är det egentligen att handla på Lidl? Att det är billigare än Coop Forum och de andra dyrare affärerna är ju självklart. Fast hur ligger priserna egentligen i jämförelse med t ex Willys? Då menar inte på vissa utvalda lockvaror utan överlag och att man utgår från Lidls lite mer begränsade sortiment.
Det gäller ju verkligen att ha ögonen och minnet med sig när man ska handla billigt, för vissa varor kan vara dyrare i de billiga affärerna.
Vi handlar mest på Pekås och fördelen mot att handla på Ica eller Coop Extra, som vi också har i närheten, är att de inte har en massa saker som man egentligen inte ska ha! Där tror jag att vi tjänar massor på, men tyvärr så fattas det ofta något som vi behöver och då måste man ju ändå åka till någon av de andra affärerna.