• mormor 1965

Vågar man handla på Lidl?

Vi har köpt en dator från LIDL. Helt prisvärd, de hade typ 20 st och alla gick åt under första timman på morgonen.
    Ett problem tyckte jag dock, är att när den hade nåt krångel så visste vi inte vart vi skulle gå och få den fixad. Det var besvärligt. Som tur är så är min man datanörd och fixade den.

• mormor 1965
    LitenKyckling skrev 2009-04-20 07:07:53 följande:
    Har de fortfarande sånt konstigt system när man ska packa sina varor? Typ att man måste lägga ner dom i vagnen igen innan man packar i påsar?
    Yep. Konstigt kort disk efter kassan. Och åtminstone här i Finland, så går inga kreditkort. Hur är det i Sverige?
  • mormor 1965
    SVejsan skrev 2009-04-20 13:26:56 följande:
    Jo tyvärr har de tagit bort det... Så nu får man masa efter pensionärerna och de långsamma som aldrig börjar plocka ner i påsar förrän de har betalat samt kontrollerat kvittot... Förut kunde de långsamma och pensionärerna betala efter nedläggning i vagnen och sedan kunde de ta all tid i världen att som en sengångare lägga ner sina varor i påsar... Utan att jag blev drabbad.
    Haha, ok man kan se det ur den synvinkeln också. Hur är det med kreditkorten, tar de dem?
Svar på tråden Vågar man handla på Lidl?