• InHeaven

Vågar man handla på Lidl?

tycker inte det är något problem alls med lidl.. visst kan man kanske känna att köttet tex är transporterat lite väl långt. men som sagts å hard e svenska råvaror med.. och tycker absolut att man bör testa... sen är det ju så att utbudet inte är det bästa. men det som de har ser jag inget fel på.

kommer ihåg när de kom hit till sverige då var jag där var och varannan dag och köpte deras chokladkakor med nonstop i tex.. sååååå goda...
    sen har jag hört att deras glass ska vara suuuper god.. nu blebv jag sugen på att åka dit och köpa massor :D

Nova min egna lilla stjärna
  • InHeaven

tycker inte att man behöver diskutera avtalen mer.. klart de har svenska avtal, det är ju för fasen en butik i sverige.. lägg ner nu...

• InHeaven

bra, nu vet alla det så då kan de slutas prata om det.. :)

• InHeaven

någon som vet om de har elvispar där och om, hur är det och får man gasranti?

• InHeaven
    lokisse skrev 2009-04-21 09:32:22 följande:
    dom har inget fast sortiment av elvispar men dom kan ha det i sina erbjudande och självklart har du garanti
    okej tack så mycket
  • InHeaven
    SVejsan skrev 2009-04-21 09:57:39 följande:
    Och ofta 3års garanti på sina elprodukter till skillnad från andra affärer. Dock så får man förvänta sig att blir det fel på prylen så reparerar de inte utan ersätter med pengar...
    okej tack så mycket :D
  • InHeaven
    LitenKyckling skrev 2009-04-21 22:02:05 följande:
    De har gott godis där iallafall
    jag håller med dig, helst chokladen i oliks sorter
Svar på tråden Vågar man handla på Lidl?