• vadskajaghetadå

Om din sambo fick stånd upprepade gånger då din 18-årige dotter (hans bonus) gick hemma naken...

Utgångsläge: han har bott med er sen dottern var 12 år.TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-10 01:19

Ni har småbarn tillsammans med, glömde jag tillägga.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-16 21:08
    Detta har ingenting med mig att göra.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om din sambo fick stånd upprepade gånger då din 18-årige dotter (hans bonus) gick hemma naken...
  • Campus

Röstade fast jag är kille ;) Har man bott med tjejen sen hon var 12 är det sjukt. Sen är det nåt man inte kan styra alltid men efter 6 år är hon ju att betrakta som ens dotter. Går hon naken måste ju hon känna detsamma. Fattar och hoppas det är en hypotetisk fråga :/

• Lequisha

Svarade att jag skulle kasta ut honom med huvudet före.
    Å andra sidan skulle jag nog redan innan ha sagt till dottern att inte spatsera runt naken. En sak när man är liten men inte samma när man är vuxen, vilket man ju är vid 18.
    Men fortfarande inte ok nej.

• Campus

Röstade ut med huvudet före alltså . Var kanske lite oöverlagt men dock. Han kan väl få öppna truten kanske ;)

• logg81

Det får väl bli en blandning av flera alternativ.

1. Se till att dottern tar på sig kläder.
    2. Tycka det är skitjobbigt och fundera över hur jag ska gå vidare.
    3. Kasta ut honom.

Allt skulle väl ta ca 3 min att komma på.

Jag stavar inte taskigt! Min dator är faktiskt trasig!!!
  • Mieria

Äh vad ni är pryda. Naken och naken.. När jag bodde hemma och var 18, 19 eller 20 kunde jag mycket väl springa mellan duschen och sovrummet i bara trosor. Är det verkligen så märkligt? :´)

• logg81
    Mieria skrev 2009-04-10 01:26:00 följande:
    Äh vad ni är pryda. Naken och naken.. När jag bodde hemma och var 18, 19 eller 20 kunde jag mycket väl springa mellan duschen och sovrummet i bara trosor. Är det verkligen så märkligt? :´)
    Nej det är inte märkligt... det märkliga i det hela är väl att styvföräldern får stånd...
    Jag stavar inte taskigt! Min dator är faktiskt trasig!!!
  • vadskajaghetadå
    Campus skrev 2009-04-10 01:22:37 följande:
    Röstade fast jag är kille ;) Har man bott med tjejen sen hon var 12 är det sjukt. Sen är det nåt man inte kan styra alltid men efter 6 år är hon ju att betrakta som ens dotter. Går hon naken måste ju hon känna detsamma. Fattar och hoppas det är en hypotetisk fråga :/
    jo precis, det är det.
  • vadskajaghetadå

att be sin dotter sluta gå runt näck borde ju egentligen skrivas brevid nån/några utav de andra alternativen.

• vadskajaghetadå

men jag tolkar det som att röstar man på den, kastar man inte ut mannen med huvudet före, man tycker att det är ganska bagatellartat.

• Mieria
    logg81 skrev 2009-04-10 01:26:53 följande:
    Nej det är inte märkligt... det märkliga i det hela är väl att styvföräldern får stånd...
    Äh jag syftade mest på att det förekommer inlägg som antyder att det är ok när man är liten men fel när man är äldre. Helt OT men klockan är mycket och ni förlåter mig säkert :)
Svar på tråden Om din sambo fick stånd upprepade gånger då din 18-årige dotter (hans bonus) gick hemma naken...