• vadskajaghetadå

Om din sambo fick stånd upprepade gånger då din 18-årige dotter (hans bonus) gick hemma naken...

Utgångsläge: han har bott med er sen dottern var 12 år.TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-10 01:19

Ni har småbarn tillsammans med, glömde jag tillägga.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-16 21:08
    Detta har ingenting med mig att göra.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om din sambo fick stånd upprepade gånger då din 18-årige dotter (hans bonus) gick hemma naken...
  • lövet2

Om en 18-årig tjej spatserar runt utan kläder framför en karl hon inte är släkt med - tja, då tycker jag inte det är konstigt alls om han reagerar fysiskt på det. Jag skulle säga åt henne att klä på sig ...

You were there?
  • buffybus

hade bett dottern sluta gå naken såklart...

sen är det väl inget märkligt att män får stånd när dem ser en ung naken tjej? men är ju lite fel situation lixom..

kan vi inte vända på frågan o det är en mamma och en 18 årig styvson som ser mega snygg ut som går naken med kuken i vädret... hur många dregglar då???

André ska bli storebror i Juli-09
  • Arentorpbebis

varför skulle man gå naken hemma när det finns fler hemma? har då aldrig visat mig naken för någon i min familj

• Tokstolla

Men varför skulle inte dottern kunna gå naken i sitt hem? Hon har ju bott med mannen sedan hon var tolv. Kan inget annat tänka mig än att hon ser honom som bonuspappa som det så fint kallas för numera. Nja, för mig borde han se henne som en dotter och inte som en 18årig pingla

• MaaliiinS

När man är 18 är man vuxen. Varför går hon runt naken inför ögonen på sin styvfarsa??? Fattar hon inte själv det olämpliga i det?

Jag skulle ha bett henne sluta med det för flera år sedan (om hon inte hade haft vett att sluta med det själv).

• Esmiso
    MaaliiinS skrev 2009-04-10 08:32:27 följande:
    När man är 18 är man vuxen. Varför går hon runt naken inför ögonen på sin styvfarsa??? Fattar hon inte själv det olämpliga i det? Jag skulle ha bett henne sluta med det för flera år sedan (om hon inte hade haft vett att sluta med det själv).
    jamen så tänker ju jag med. Det är inte helt normalt att en 18 åring går naken hemma ALLS oavsett det är biologiska föräldrar eller ej...
  • Miss Cee

Om det inte är en nudistfamilj så tycker jag mer att det låter som en 18-åring som VILL ha fram en reaktion...

Kroppsliga reaktioner är inte så lätt att rå för. det behöver ju knappast innebära att han själv int etycker att hans reaktion är olustig och jobbig.

Säg åt människan att klä på sig.

• fru Ingeborg

Går ju inte att svara ett alternativ på denna.. hade ju både tyckt det varit olustigt.. sagt till min dotter och fundera på hur jag ska gå vidare!

• Eisa

Å fy fan för att visa sig naken för sin styvpappa. Jag hade skickat dottern till psykutredning och styvfarsan hade jag behållit. Att han fått stånd är ganska naturligt då män är ett djuriskt släkte.

12.34
Svar på tråden Om din sambo fick stånd upprepade gånger då din 18-årige dotter (hans bonus) gick hemma naken...