Inlägg från: hejhejmonika |Visa alla inlägg
  • hejhejmonika

Varför unisex kläder?

Jag väljer "unisex" eftersom jag tycker att många rosa flickkläder är ruskigt fula.

• hejhejmonika
    Sala69 skrev 2009-04-24 20:00:31 följande:
    jag går gärna en sväng på kedjornas "killavdelningar" för att killkläderna ofta är mer praktiska än tjejkläderna... Min lilla tjej är en vilding som far runt o ramlar o hoppar o kryper - då passar killjeansen med förstärkta knän bättre än tjejjeansen (samma affär bara annan färg på knytbandet i midjan) som INTE har förstärkta knän....
    S K Ä M T A T du? Har inte tjejjeansen förstärkningar men killjeansen???? Så sjukt, ha ha...

Letade lääääänge efter jeans till min tjej utan en massa fula applikationer i form av fjärilar, älvor pch rosa kaniner...Hittade till slut ett par faktiskt!
  • hejhejmonika
    Sala69 skrev 2009-04-24 20:11:45 följande:
    Skämtar inte... HMs 198kronors jeans i höstas - killjeans dubbla knän, tjejjeans enkla knän... rosa eller grått knytband i midjan. Alla jag berättat för reagerar likadant :D
    Du milde... Själv har jag en liten tjej som rasar runt som värsta ligisten... Sönderslitna knän, lerig från topp till tå... Men jag kanske ska börja dressera henne med lite rosa spets och dockor?
Svar på tråden Varför unisex kläder?