Inlägg från: JAG är BÄST |Visa alla inlägg
  • JAG är BÄST

Bilbarnstol - så jävla onödigt!

Utan Mette kommer mitt bröllop bli så torftigt TRÅKIGT, så jag ska hålla med linorna åt henne så hon livar upp lite på slottet

Vill du komma? jag kan be mamma skicka en inbjudan åt dig skulle du vilja vara den som hoppar fram från tårtan å köra lite striptees?

• JAG är BÄST
    Kaxmaja skrev 2009-04-13 12:27:40 följande:
    Kungliga bussen är STOOOR
    Det finns toa å dusch i den med
  • JAG är BÄST
    MicaelochMaria skrev 2009-04-13 12:42:02 följande:
    Jag tycker det är fruktansvärt snålt att anse att man inte behöver en bilbarnstol för att det är för dyrt. Jag skulle aldrig köra mina barn utan bilbarnstol, jag skulle aldrig förlåta mig själv om nåt hände. Stackars ungar.
    Titta till vänster å SE vart tråden ligger
  • JAG är BÄST
    MicaelochMaria skrev 2009-04-13 12:45:28 följande:
    Jag misstänkte detta efteråt

Sedan har vi kommit framtill att det är billigare med silvertejp å egentillverkade hundburar som ungarna kan sitta i.
  • JAG är BÄST
    fotbollsfru skrev 2009-04-14 09:40:45 följande:
    Herregud! Har precis hittat denna tråd...har bara hunnit läsa hälften av alla inlägg.Skrattar så jag gråter...tror till och med att det kom lite kiss...
    Har vi fått en ny medlem
  • JAG är BÄST
    fotbollsfru skrev 2009-04-14 10:08:22 följande:
    ...eller det kanske var lite fostervatten...ligger på BF+3...hoppas.... Tänk dig rubrikerna: "Förlossningen startad av tråd ang. bilbarnstolens vara eller icke vara...".
    Hahahahahah
  • JAG är BÄST

Noas mamma skrev 2009-04-14 00:18:22 följande:

asså orka trycka ner barnen i bakluckan.... nä min son får springa efter bilen eller så får han stanna hemma! snälla ungen e ju över 1 år han klarar sig själv!
    Vilken underbar mamma du är,,,,,alla mammor borde gå uppfostrimgs-skola hos dig
  • JAG är BÄST
    CTMT skrev 2009-04-14 10:17:51 följande:
    Just därför gick jag in här - för att det skämtas om det.Men folk verkar inte fatta förrän det drabbar dem eller en nära till dem. Hoppas ni slipper uppleva det. Men skämta ni vidare.
    Har du verkligen INTE ÄN förstått bakomliggande orsaken till denna tråd???

Vakna upp, vi driver med dom som tycker att barnbilstolar är onödiga,,, för dte är så här dom låter i andra "allvarliga/seriösa" trådarna.......

Trillar inte 25öringen ner alls??
  • JAG är BÄST

En skrutt skrev 2009-04-14 10:32:12 följande:

Ja..om du inte märkt det så skrattar vi hejdlöst...främst åt sådana som inte ser vilka vi egentligen driver med
    25öringarna har ju utgått
Svar på tråden Bilbarnstol - så jävla onödigt!