Inlägg från: JAG är BÄST |Visa alla inlägg
  • JAG är BÄST

Bilbarnstol - så jävla onödigt!

MamiAmanda skrev 2009-04-12 21:13:19 följande:
    Haha okej.. då är jag med. (Är ju blond så det kan ta ett tag...) Skoja på ni, era rackare.. :)
  • JAG är BÄST
    BlommyNess12 skrev 2009-04-12 21:15:41 följande:
    Alltså jag kan inte läsa vad du skriver, jag har liksom inget internet och jag kan inte komma in på FL då!
    Stackare.
  • JAG är BÄST
    Emmiz83 skrev 2009-04-12 21:18:25 följande:
    okej ni skojar, antar jag.. vad är de för kul med att skoja om barnens liv o säkerhet..? måste finnas ngt som är mer underhållande
    Finns inge roligare än att driva med folk som inte kan läsa vart tråden ligger
  • JAG är BÄST
    Silverkatten06 skrev 2009-04-12 21:19:34 följande:
    Föresten, min pappa berättade för mig att när jag var nyfödd la de mig i liggdelen till vagnen och sen ställde de bara in den i baksätet. Alltså helt löst. Och jag lever ju. Jag är ju faktiskt ett levande bevis på att bilbarnstolar är onödiga.
    å här är ett levande bevis som legat på hatthyllan hela sin uppväxt med en bolmande pappa i bilen.

Lever å har ej cancer
  • JAG är BÄST
    Kaxmaja skrev 2009-04-12 21:20:50 följande:
    Helt ärligt så gör folk så här i Norge. Eller de sätter fast liggdelen med bältet så sätter man ett nät över. Det är helt ok enligt Norsk lag att åka så.
    Den lagen är även giltig här i Sverige.
  • JAG är BÄST
    Koloratur skrev 2009-04-12 21:24:17 följande:
    Gäsp? nej, vi blir superpigga av cola och fredagsmys! :D
    Fredag? vad fan har jag missat?
  • JAG är BÄST
    Kaxmaja skrev 2009-04-12 21:23:18 följande:
    Sist jag kollade var den inte de. Vet att polisen brukar stå vid gråansen och ta norrmåan som åker över gränsen på just detta nämligen.
    Vart är den lagen, för jag vet flera barnaffärer som hyr ut dessa nät.
  • JAG är BÄST
    SanSin skrev 2009-04-12 21:28:19 följande:
    Har bara läst TS...Jag tycker du är HELT ute och cyklar, det låter rent idiotiskt faktiskt.... klart som fan man måste ha barnstol. Vart ska annars kartan med öl spännas fast när man ska till fjällen. Tänk om man krockar så det går sönder, öl i hela bilen! Shit alltså! Skärpning TS!
    EN till som inte läst tråden
  • JAG är BÄST
    mirre2 skrev 2009-04-12 21:29:23 följande:
    nejnej inte ska man ha bilstolar onödiga grejer liksom mina tjejer som e 5år & 3½år hoppar runt i bilen när jag kör klätrar över allt precis och hänger ute me huvet i 150 på motorvägen de tycker dom e collt
    Herregud dom är ju på tok för gamla att sitta i stolar .
Svar på tråden Bilbarnstol - så jävla onödigt!