Inlägg från: Koloratur |Visa alla inlägg
  • Koloratur

Bilbarnstol - så jävla onödigt!

Dompans mamma skrev 2009-04-13 22:16:04 följande:

avliva ungarna på direkten
    dom jag har eller dom som ska komma?
  • Koloratur

MINA GOA BARN skrev 2009-04-13 22:21:24 följande:

Att jag tydligen hade kommit med ett förslag som redan var lagt många gånger förut i tråden sa du! Det var därför jag tyckte att det fick ni bjuda på, när jag trodde att jag kom med något nytt.Tack, nä, någon påsksnaps är in te aktuell för min del.Men det är det säkerligen för TS samtidigt som hon kör bil och har barnet i knät, eller barnet krypandes eller liggandes typ, var som helst i bilen.Eller varför inte binda fast barnet i dragkroken så lär sig barnet både gå och springa på på kuppen.Motion får ju barnet samtidigt....
    men jag kör inte bil nu sedan körkortet drogs in! (eller lite kör jag ju, typ på motorvägen där det är mindre risk att köra av om man är lite lullig, men inte annars)
  • Koloratur
    anlo80 skrev 2009-04-13 22:24:02 följande:
    jag hoppas verkligen inte att du menar allvar!!!å gör du inte d utan bara ska provocera, så var det det barnsligaste någonsin!å menar du allvar så hoppas jag polisen tar dig bums, eller att soc tar ditt barn, stackars barn, eller ni har inte planerat att krocka kanske, jaha, då e det ju lugnt.... nää spara era slantar till nått bättre ni, slösa dem inte på erat barn!!!!
    man brukar inte provocera i sandlådan utan leka. Men det beror ju på vilken sandlåda man är i, ibland blir det ju trångt och slagsmål om leksakerna.

Det där sista du sa var bäst, man ska inte lägga ut pengar på barnen i onödan.
  • Koloratur
    beijer skrev 2009-04-13 22:26:42 följande:
    har ingen komentar för detta inlägg..det är det sjukaste jag har läst...tur att ni inte är mina föräldrar................
    det är vi... bara det att du inte vet om det. Än.
  • Koloratur

Love 4 Leo skrev 2009-04-13 22:26:49 följande:

Knappt värt att kommentera, så sjukt dålig tråd. Att den ens får vara kvar?
    Så länge det trillar in kommentarer 0m hur dum den är blir den ju såklart eftertraktad :) och vi andra har mest roligt!
  • Koloratur
    Siranbiran skrev 2009-04-14 05:21:28 följande:
    Har du tänkt på att du kanske krossar ditt barn vid krock då ni sitter under samma bälte ??dessutom om ni är med i en krock och ditt barn blir skadat, lär du inte ångra dig att du inte hade en bilstol??Köp en begagnad billig på annons, och var rädd om ditt barn istället!!
    oj då! bäst att jag också slutar använda bälte, verkar farligt! :O
  • Koloratur
    froggyL skrev 2009-04-14 08:40:18 följande:
    Vem bemödar sig med att skriva sån här skit...!? Skämttråd... ja, skämta på ni. Tycker inte man skämtar om en sån sak som ett barns liv.
    Det är JAG, jag har gjort tråden! hihi! kul att den uppskattas tycker jag! :)
  • Koloratur
    CTMT skrev 2009-04-14 09:15:56 följande:
    Det handlar nog mer om att folk reagerar starkt pga att det handlar om barns säkerhet.Ja, tråden ligger i SANDLÅDAN, men att skämta och skoja om att barn ska åka utan bildbarnstol fastspända med enbart silvertejp när man VET och LÄSER varje vecka om små barn som omkommit i trafikolyckor och hur en säker bilbarnstol hade kunnat förhindra dödsfallet!! ÄR DU INTE KLOK?Nej... skratta så mycket du/ni vill ang att personer som jag verkligen blir stött av sådana här trådar som handlar om små barn och deras säkerhet... Det är inget att skämta om. Tänk alla de som har förlorat sina små barn i trafikolyckor. Så jäkla otaktiskt av framför allt TS, men även av er andra som skrattar åt det!
    Jag är inte alls otaktisk, spelar faktiskt i kammarorkester!
  • Koloratur

Love 4 Leo skrev 2009-04-14 09:40:25 följande:

Så lågt att driva med det som för vissa personer har varit verklighet. Många barn DÖR i trafikolyckor och det är sååå lågt att skriva fjantiga trådar och spinna vidare på det med silvertejp mm. Hoppas ingen som sitter och garvar åt denna tråd kommer att uppleva ngt sådant själv. Man kan garva åt mkt, men inte detta.
    Javisst, och jag börjar gråta när nogon kokar kaffe för min systers mans kusins syskonbarns låtsaspappa brände sig på kaffe när han var liten så nu får jag ångest!

Ja ja. Säg det man inte kan skämta om?
  • Koloratur

Love 4 Leo skrev 2009-04-14 10:53:26 följande:

Bara för att tråden ligger i "sandlådan" så behöver man ju inte skriva vad som hellst. Är det verkligen humor i detta?, jag kan inte se det roliga. Jag tror inte ni driver med de seriösa/allvarliga trådarna...bara en ursäkt för att få skriva vilken skit som helst...
    klart man inte behöver, men man kan ju skriva ideellt?
    jag tar gärna sandlådan som en ursäkt att få bygga sandslott :)
Svar på tråden Bilbarnstol - så jävla onödigt!