alltså min killkompis tycker att jag "är för bra för min man", att min man manipulerar mig...
Min man har förr haft ett omåttligt sexbehov... så föddes andra dottern och vi fick tillsammans ett enormt sexbehov.... så började han på nytt jobb och det blev en liten dipp.... ganska stor... jag försökte det med allt, men han var bara trött... så ifågsatte jag vad var fel... och (redan innan hade min duktigt otrogna kompis redogjort för hur han alltid gör när hans fru ifrågasätter) han gjorde samma variant varje gång, först skratta bort, sedan smöra, sedan bli arg (typ fine jag flyttar, trött på dessa anklagelser) tills jag "började smöra, älskar dig"... samma visa...
Så åkte han lite ibland och skulle handla byggmaterial på helgerna och kom hem utan att ha köpt ngt, fanns inte det han ville ha.. så skulle han plötsligt flytta, hej och hå... jaså... (och min killkompis lutade lugnt sig tillbaka... detta är bara för att uppröra mig, att å mig att böna och be)...
så plötsligt visade det sig att jag var gravid! allt sex som funnits försvann, jag har mått illa, spytt, varit trött, lagt mig tidigt och han har nytt sedan 10 år, börjat sitta uppe till 3 på mätterna vid datorn...
så för ett tag sedan vidarbef han ett "skämtmail" till mig, typ män versus kvinnor... med "viss antydan, ni vet", och det kom från en kvinna... hihi stackars dig, eller inte..
och jag undrade vem hon var, ahhh bara en tjej på jobbet, jaha tyckte jag men skickar hon vara skojmail till dig, det brukar man ju göra till flera... så var visan igång..
så pratar han inte så bra svenska... och det han kan är sånt han lärt av andra.. så mailade han mig och avslutade med pok
jag låtsades inte veta, vad betyder pok, hihi puss och kram... jag kom på det i morse när jag mailade dig...
shit heller! eller hur!