• Furie

pok???

Nu vet jag inte hur er relation är, om du har anledning att tro att han strular runt utöver detta altså.
    Vill bara tillägga att ja visst, pok betyder puss och kram som alla säger, men det i sig behöver inte betyda att man menar det bokstavligt. Jag skriver det till nästan alla jag känner och det betyder inte att jag är ute efter den jag skriver det till :)

Angående otroheten ska du lita på din magkänsla, den har nästan alltid rätt. Känns det inte riktigt rätt? Har han förändrats på nått sätt? Mindre intresserad? Eller är det bara kompisen som säger att han är otrogen och sätter griller i huvudet på dig?

• Furie
    Anonym skrev 2009-04-16 12:08:48 följande:
    Anonym (orolig) skrev 2009-04-16 12:06:50 följande:
    Finns det inget sätt som du kan ta reda på sanningen då? Ta reda på var han är på dagarna? Mobil? Vet att alla säger att man inte ska snoka! Men hellre det än leva i ovisshet och må dåligt!!
    Men TS lever ju tydligen inte i ovisshet. Hon verkar ju uppenbart övertygad om att han knullar runt, så varför stanna? Säger inte att du har fel TS, det är lite smått märkliga grejer du berättar om honom, men om du nu tyder dessa saker som att han har en annan, varför förnedra dig själv och stanna?
Svar på tråden pok???