Inlägg från: Anonym (orolig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (orolig)

pok???

pok betyder???
    Är det ett nytt eller gammalt uttryck för puss och kram?
    Min man är inte svensk, och all svenska han kan-lär han sig, jag får hela tiden vibbar av att han har ngn annan...
    och idag fick jag ett mail som han avslutade pok
    och jag frågade vad han menar med pok, haha ett nytt slang för puss och kram jag just kom på???

snälla, pok, har det innan eller inte?

• Svar på tråden pok???
  • Anonym (orolig)

åhhh.. jag får massa hintar hela tiden, min bäste killkompis (som själv är ganska duktigt otrogen emellanåt) är säker och fattar inte att jag kan vara så osäker...
    hur fan få man reda på om ngn är otrogen, ställa mot väggen funkar inte...

• Anonym (orolig)

alltså min killkompis tycker att jag "är för bra för min man", att min man manipulerar mig...
    Min man har förr haft ett omåttligt sexbehov... så föddes andra dottern och vi fick tillsammans ett enormt sexbehov.... så började han på nytt jobb och det blev en liten dipp.... ganska stor... jag försökte det med allt, men han var bara trött... så ifågsatte jag vad var fel... och (redan innan hade min duktigt otrogna kompis redogjort för hur han alltid gör när hans fru ifrågasätter) han gjorde samma variant varje gång, först skratta bort, sedan smöra, sedan bli arg (typ fine jag flyttar, trött på dessa anklagelser) tills jag "började smöra, älskar dig"... samma visa...
    Så åkte han lite ibland och skulle handla byggmaterial på helgerna och kom hem utan att ha köpt ngt, fanns inte det han ville ha.. så skulle han plötsligt flytta, hej och hå... jaså... (och min killkompis lutade lugnt sig tillbaka... detta är bara för att uppröra mig, att å mig att böna och be)...
    så plötsligt visade det sig att jag var gravid! allt sex som funnits försvann, jag har mått illa, spytt, varit trött, lagt mig tidigt och han har nytt sedan 10 år, börjat sitta uppe till 3 på mätterna vid datorn...
    så för ett tag sedan vidarbef han ett "skämtmail" till mig, typ män versus kvinnor... med "viss antydan, ni vet", och det kom från en kvinna... hihi stackars dig, eller inte..
    och jag undrade vem hon var, ahhh bara en tjej på jobbet, jaha tyckte jag men skickar hon vara skojmail till dig, det brukar man ju göra till flera... så var visan igång..
    så pratar han inte så bra svenska... och det han kan är sånt han lärt av andra.. så mailade han mig och avslutade med pok
    jag låtsades inte veta, vad betyder pok, hihi puss och kram... jag kom på det i morse när jag mailade dig...
    shit heller! eller hur!

• Anonym (orolig)

puff
    230 klick!

• Anonym (orolig)

mmm, men han har inga sådana vänner... han är inte den personligheten.... så pok har han utan tvekan fått från en annan kvinna, han kan ju sluta påstå att han kommit på det själv, eller hur

• Anonym (orolig)

Tack Eva för att du förstod!
    Hallå, vilken idiot erkänner!
    Han gör ""tabbar" hela tiden som jag drar upp och så klart gör han inte om det igen, som häromdagen.... nu när han tydligen inte längre vill ligga med mig (trots att vi inte bråkat eller så), hade han använt min rakhyvel i duschen, långa pubeshår (ja, han hade rakat sina "kungliga" delar), han har i alla år vägrat raka sig för mig, men nu plötsligt... så blånekar han, näää inte jag som rakat mig (sov i kalsonger därefter)... eh sure... för det är ju liksom inte mina hår...
    vid ett tillfälle hittade jag ett par leggings här hemma, inte mina, äger inga sådana... nää då skulle de ha glömts kvar av hans mamma troligen, som var på besök för en månad sedan, mitt i vintern, hon är 70 plus och jag har aldrog sett henne i annat än finbyxor eller kjol med strumpbyxor...

• Anonym (orolig)

Utan tvekan, men är man otrogen, så vill man väl inte att ens fru ska få reda på det????

• Anonym (orolig)

förutom att vi hart två barn och ett tredje på väg...

• Anonym (orolig)

Är det så, att jag bara är överdramatisk? men hur hamnar ett par leggings i vårt sovrum, när jag varit borta en dag?

• Anonym (orolig)

Nej, jag är trött på att kråma mig för honom och bli dissad för han inte vill ha sex, trött på att hela tiden gå och misstänka!
    Ja fattar om han inte vill ha mig när jag frågat ut honom, om han han ngn annan, men däremellan... när allt är lugnt...

• Anonym (orolig)

min mamma använder inte leggings...
    han vägrar flytta, oavsett vad jag säger, han säger att jag behöver vård för min misstänksamhet...

• Anonym (orolig)

en annan grej, jag får absolut inte hälsa på honom på hans jobb, han säger att det krävs ngt tillstånd, men barnen får komma in... han har själv bara ett passerkort.

• Anonym (orolig)

en annan grej, jag får absolut inte hälsa på honom på hans jobb, han säger att det krävs ngt tillstånd, men barnen får komma in... han har själv bara ett passerkort.

• Anonym (orolig)

shit vilket liv det skulle bli!

• Anonym (orolig)

och det känns inget kul att vara gravid, eftersom det var oplanerat och han hade för avsikt att flytta innan vi fck reda på det... var ju långt gången med.

Svar på tråden pok???