• Anonym

pok???

pok = puss och kram

Jag har alltid skrivit det så...

• Anonym

puss och kram betyder det.

lånar tråden liten ts om det är okej. många skriver en sån här xD
    vad betyder det? skrattande gubbe eller vad?

• Anonym
    Anonym skrev 2009-04-15 12:20:55 följande:
    puss och kram betyder det. lånar tråden liten ts om det är okej. många skriver en sån här xD vad betyder det? skrattande gubbe eller vad?
    Det är en skrattande gubbe. Tänk dig att du kniper ihop ögonen och skrattar för allt vad du är värd. Typ så
  • Anonym

aah okej det var det jag trodde också. ser liksom lite så ut att gubben kniper ihop ögonen och skrattar. men när jag frågade sambon min så sa han att det inte alls betydde det.

Anonym skrev 2009-04-15 12:22:27 följande:
    Det är en skrattande gubbe. Tänk dig att du kniper ihop ögonen och skrattar för allt vad du är värd. Typ så
  • Anonym

Anonym (orolig) skrev 2009-04-15 14:48:58 följande:

alltså min killkompis tycker att jag "är för bra för min man", att min man manipulerar mig...Min man har förr haft ett omåttligt sexbehov... så föddes andra dottern och vi fick tillsammans ett enormt sexbehov.... så började han på nytt jobb och det blev en liten dipp.... ganska stor... jag försökte det med allt, men han var bara trött... så ifågsatte jag vad var fel... och (redan innan hade min duktigt otrogna kompis redogjort för hur han alltid gör när hans fru ifrågasätter) han gjorde samma variant varje gång, först skratta bort, sedan smöra, sedan bli arg (typ fine jag flyttar, trött på dessa anklagelser) tills jag "började smöra, älskar dig"... samma visa...Så åkte han lite ibland och skulle handla byggmaterial på helgerna och kom hem utan att ha köpt ngt, fanns inte det han ville ha.. så skulle han plötsligt flytta, hej och hå... jaså... (och min killkompis lutade lugnt sig tillbaka... detta är bara för att uppröra mig, att å mig att böna och be)...så plötsligt visade det sig att jag var gravid! allt sex som funnits försvann, jag har mått illa, spytt, varit trött, lagt mig tidigt och han har nytt sedan 10 år, börjat sitta uppe till 3 på mätterna vid datorn... så för ett tag sedan vidarbef han ett "skämtmail" till mig, typ män versus kvinnor... med "viss antydan, ni vet", och det kom från en kvinna... hihi stackars dig, eller inte..och jag undrade vem hon var, ahhh bara en tjej på jobbet, jaha tyckte jag men skickar hon vara skojmail till dig, det brukar man ju göra till flera... så var visan igång..så pratar han inte så bra svenska... och det han kan är sånt han lärt av andra.. så mailade han mig och avslutade med pokjag låtsades inte veta, vad betyder pok, hihi puss och kram... jag kom på det i morse när jag mailade dig...shit heller! eller hur!
    jaha?
  • Anonym

POK är verkligen inget nytt, inget din sambo har kommit på..

Om du tror att han är otrogen finns det väl bara en sak att göra, fråga honom!

• Anonym

pok har folk skrivits länge. Kanske nån kompis har sagt till honom att det betyder puss och kram. eller om han sett det på nån sida på nätet. Men om du är osäker om han är otrogen eller inte så fråga honom.

• Anonym

Det finns något som heter kommunikation!

• Anonym

Anonym (orolig) skrev 2009-04-16 11:54:56 följande:

Utan tvekan, men är man otrogen, så vill man väl inte att ens fru ska få reda på det????
    Om du inte litar på din man och det inte går att prata med honom så kanske du borde tänka över er relation. Som du beskriver det så låter det ju som han inte är trogen, men vem kan säga helt säkert förutom han och kvinnan/mannen han har en affär med?
    Er relation verkar iallafall inte vara något att bygga på då det inte finns någon som helst tillit från din sida....
  • Anonym

Det är klart man inte vill det. men jag menar att det går att prata ändå. Man kan ju se på kroppsspråket om det skulle vara något, sätt att prata, agera, svaren, nervositet osv,... ja en massa saker.

Anonym (orolig) skrev 2009-04-16 11:54:56 följande:

Utan tvekan, men är man otrogen, så vill man väl inte att ens fru ska få reda på det????
  • Anonym

Anonym (orolig) skrev 2009-04-16 12:00:34 följande:

förutom att vi hart två barn och ett tredje på väg...
    Barnen har ju inget med ert förhållande och bandet mellan er att göra... Kan du inte lita på karln och om han betér sig som du beskriver så är det ju lite märkligt. Tycker du själv att du mår bra i er relation?
  • Anonym

Anonym (orolig) skrev 2009-04-16 12:06:50 följande:

Nej, jag är trött på att kråma mig för honom och bli dissad för han inte vill ha sex, trött på att hela tiden gå och misstänka!Ja fattar om han inte vill ha mig när jag frågat ut honom, om han han ngn annan, men däremellan... när allt är lugnt...
    Finns det inget sätt som du kan ta reda på sanningen då? Ta reda på var han är på dagarna? Mobil? Vet att alla säger att man inte ska snoka! Men hellre det än leva i ovisshet och må dåligt!!
  • Anonym

Anonym (orolig) skrev 2009-04-16 15:27:44 följande:

en annan grej, jag får absolut inte hälsa på honom på hans jobb, han säger att det krävs ngt tillstånd, men barnen får komma in... han har själv bara ett passerkort.
    Då tycker jag du ska göra ett besök på jobbet för att ta reda på detta... Släpper de in dig så vet du ju hur det ligger till=)
  • Anonym

Anonym (orolig) skrev 2009-04-16 16:13:16 följande:

shit vilket liv det skulle bli!
    Men det spelar väl ingen roll om det skulle bli liv!! Det livet skulle väl komma från dig då isåfall när han ljugit för dig!
Svar på tråden pok???