• turia

vad har ni på sängbordet? ev under?

Jag har 1 näspray, 1 lampa, 1 penna, 1 värmeljusarrangemang, 1 liten nagelfil+ lite damm
    Under har jag tidningar, 2 blöjor, anteckningsblock...
    så kläm fram med erat...

• Svar på tråden vad har ni på sängbordet? ev under?
  • Ajsen

ojojoj....jag vet inte hur mycke skräp jag har på mitt nattduksbord...vågar inte titta efter..*hihi* men när där är städat o fint så ska där vara.: lampa, pennor, gummisnoddar, hårklämmor, nagelfil, ett litet smyckeskrin...Just nu är där det oxå fast lite mera grejjs o damm förståss

• Izabelle

Jag har en duk, en lampa väckarklocka oftast mobiltelefon en kattram med min katt på bild. Och i lådorna tidningar , min mp3 spelare kollegeblock och några pennor !

• turia

hehe intressant, ni verka ha det rörigt..hehe

• suede

Ett doftljus, idomin, ett glas vatten.

• Nika75

Hehe, jag har en hel hurts (sex lådor) med grejer, skulle ta hela natten att skriva ner allt, men i stora drag:

Ovanpå: Läslampa, väckarklocka + bok, sladdlös tfn och ett glas vatten till natten.

Inuti: Smycken, tandpetare, nagelfil, handcreme, glidmedel och diverse sexleksaker...

Ovanför sängen har jag en hylla med ljusstakar för värmeljus, två glasvaser och en plasthand (70-talsretropryl) att hänga mina smycken på.

• LisaS

I vårt lilla sovrum har vi plats med ett bord. Där finns det en telefon, lotion och under ligger en hög med tidningar.

• Pellerbom

Ett par böcker, en tidning, pappersnäsdukar, vattenglas, klockradio och kanske något mer som jag glömt just nu.

• väntar o längtar

Ovanpå: lampa, väckarklocka, en liten tub kräm och mina vardagssmycken.

Under: 2 tidningar

Ordning & Reda!

• HelleGbg

ja,,allt möhligt här,,fotcreme,almanacka,pennor,eight hour creme,nagelfil,halstabletter,toarulle,sonens leksaker, projektorklockradio,fjärris, lite tidningar,(cosmopolitan,mama)och ett gäng pocketar!!

• Mymlann

En lampa, väckarklocka, lipsyl, astmaspray, 3 böcker, korsord och en penna.

Låter som jag skulle vara minst 60 år

• lurv

Sedan drygt 1 månad tillbaka INGENTING eftersom Kotte använder våra sängbord som stege för att kunna klättra över sänggaveln. Varför ta den enkla vägen upp i sängen när man kan göra det svårt för sej

• Norrlandsmorsan

Oj ...Jag har inga sängbord.....

Svar på tråden vad har ni på sängbordet? ev under?