vad har ni på sängbordet? ev under?
Jag har 1 näspray, 1 lampa, 1 penna, 1 värmeljusarrangemang, 1 liten nagelfil+ lite damm
Under har jag tidningar, 2 blöjor, anteckningsblock...
så kläm fram med erat...
Jag har 1 näspray, 1 lampa, 1 penna, 1 värmeljusarrangemang, 1 liten nagelfil+ lite damm
Under har jag tidningar, 2 blöjor, anteckningsblock...
så kläm fram med erat...
ojojoj....jag vet inte hur mycke skräp jag har på mitt nattduksbord...vågar inte titta efter..*hihi* men när där är städat o fint så ska där vara.: lampa, pennor, gummisnoddar, hårklämmor, nagelfil, ett litet smyckeskrin...Just nu är där det oxå fast lite mera grejjs o damm förståss
Jag har en duk, en lampa väckarklocka oftast mobiltelefon en kattram med min katt på bild. Och i lådorna tidningar , min mp3 spelare kollegeblock och några pennor !
hehe intressant, ni verka ha det rörigt..hehe
Ett doftljus, idomin, ett glas vatten.
En toarulle
Hehe, jag har en hel hurts (sex lådor) med grejer, skulle ta hela natten att skriva ner allt, men i stora drag:
Ovanpå: Läslampa, väckarklocka + bok, sladdlös tfn och ett glas vatten till natten.
Inuti: Smycken, tandpetare, nagelfil, handcreme, glidmedel och diverse sexleksaker...
Ovanför sängen har jag en hylla med ljusstakar för värmeljus, två glasvaser och en plasthand (70-talsretropryl) att hänga mina smycken på.
I vårt lilla sovrum har vi plats med ett bord. Där finns det en telefon, lotion och under ligger en hög med tidningar.
Ett par böcker, en tidning, pappersnäsdukar, vattenglas, klockradio och kanske något mer som jag glömt just nu.
Ovanpå: lampa, väckarklocka, en liten tub kräm och mina vardagssmycken.
Under: 2 tidningar
Ordning & Reda!
ja,,allt möhligt här,,fotcreme,almanacka,pennor,eight hour creme,nagelfil,halstabletter,toarulle,sonens leksaker, projektorklockradio,fjärris, lite tidningar,(cosmopolitan,mama)och ett gäng pocketar!!
En lampa, väckarklocka, lipsyl, astmaspray, 3 böcker, korsord och en penna.
Låter som jag skulle vara minst 60 år
Sedan drygt 1 månad tillbaka INGENTING eftersom Kotte använder våra sängbord som stege för att kunna klättra över sänggaveln. Varför ta den enkla vägen upp i sängen när man kan göra det svårt för sej
Oj ...Jag har inga sängbord.....