Inlägg från: bebe längtan |Visa alla inlägg
  • bebe längtan

Libero hudvård - EAN-koder

tiger t-shirten är väldigt stor i str, och den krymer inte avsevärt

• bebe längtan
    Lajkie skrev 2009-05-13 13:55:55 följande:
    Min dotter badade i storlek 92. Den ser ut som nån typ av oversize tröja ! :) Hon är visserligen en liten 2½-åring.
    jag ska nog låta Nina ha sin som nattlinne
    sova i den...
  • bebe längtan
    Hallontårta skrev 2009-05-23 16:04:31 följande:
    Det står att en person/hushåll får anmäla sig. Jag tycker det är dumt att de inte har något värt mindre poäng, jag har 350 poäng som jag inte kan använda på något.
    har du använt alla EAN koder flera gånger? max antal gånger???
    om inte gör det
  • bebe längtan
    lalasmama skrev 2009-05-24 13:20:39 följande:
    bebe längtan var snabbast
    ja
    beställde ett par sockor nu
    SophieLophie skrev 2009-05-23 23:53:36 följande:
    4500 poäng är max för kaninerna på blöjpaketen, alltså 90 märken. Sedan kan du fortfarande sätta in poäng för tigerblöjorna och hudvårdsprodukterna och så får man väl poäng om man svarar på frågor från Libero i deras mail de skickar ut. Det har funkat för mig i alla fall, har skickat alla kaniner, men registrerar fortfarande hudvårdsprodukter och tigerblöjor och får poäng..
    jag har kommit upp i max antal poäng, och det är inte enbart kaninerna fr blöjor, utan även ean koder och nu fr tigerblöjan
  • bebe längtan
    Hallontårta skrev 2009-05-25 08:13:12 följande:
    4570 poäng har jag haft allt som allt. Detta står då jag försöker sätta in poäng: Du har kommit upp till högsta möjliga poäng på ditt poängkonto. Du kan därför inte sätta in fler poäng. Vi hoppas att du ändå får glädje av Liberos produkter för babyvård. Jag har inte kunnat sätta in poäng sedan några veckor, så fubbit! Livet e toppen skrev 2009-05-24 21:14:07 följande:
    samma för mig, med ean koder, kaniner och två tiger koder är jag uppe i 4620p, och det går inte sätta in fler!
    men jag är nöjd ändå
Svar på tråden Libero hudvård - EAN-koder