Inlägg från: Lejdi |Visa alla inlägg
  • Lejdi

vad tycker ni om andras barn??

jag har en dotter som fyller 3 i sommar och en kommande, dom är mitt allt!!
    innan jag blev gravid hade jag ingen speciellt bra "förhållande" till barn,
    men när jag fick min dotter förändrades hela mitt liv jag var inte längre den samma människan jag var innan. (men iofs så ändras dom flesta väll?)

nu till själva grejjen, jag tycker inte om andras barn, jag vet inte varför men hur jag änn "försöker tvinga" mig själv att göra det så känns det så himla fejkat. självklart finns det barn jag tycker om oxå men det är bara några få, jag börjar juh faktist undra om det är nått fel på mig?
    t.e.x en "kompis" (vi slutade umgås för jag insåg hur falsk hon var) fick barn och jag träffade på henne och hon "visade" stolt upp sin bebis men jag kände lixom inget "åååh va sööt/näää va liiten" eller så.
    Kanske är det min relation till föräldrarna som gör att jag inte kan riktigt få grepp om barnen ?

är det nån som varit med om liknande känslor eller borde jag söka hjälp helt enkelt ??

• Svar på tråden vad tycker ni om andras barn??
  • Lejdi

ja men precis "inte gillar" kanske var fel utryck av mig att skriva men ja jag är helt ointresserad av andras barn, jag vill INTE vara det men jag vette fan asså vad jag ska göra..

• Lejdi

alltså KAN det vara normalt att känna såhär! :D
    så jag behöver inte söka hjälp ;P

• Lejdi

det finns ETT barn som jag verkligen inte kan tåla!!
    h-n är så j-vla uppkäftig, dens föräldrar har inte lärt henne/honom att man inte ska käfta mot vuxna typ.
    dens ordföråd består av "j-vla sepe kossa" osv hade min dotter sagt så till en vuxen hade jag slängt henne i rummet för resten av veckan!

h-n är rent utsagt vädigt elak! och jag undrar verkligen hur det går på lekis för denna..

• Lejdi

addicted: det får dom inte heller, eller rättare sagt har jag sagt till detta barn som beteer sig hur som helst att H-N INTE får leka med mitt barn
    och just berättat att man inte ska betée sig som denna gör.

Svar på tråden vad tycker ni om andras barn??