Inlägg från: Anonym (4 eller 7 barn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (4 eller 7 barn)

Hjälp......gravid med trillingar!!

Jag har 4 barn, 2 av dem är från ett tidigare förhållande.
    Med min man har jag 2 barn (födda 05 och 07). VI har diskuterat fram och tillbaka om vi ville ha fler barn, om vi ville ha ett 3:e barn tillsammans. Innan vi "bestämt" oss började jag må lite konstigt. Fick misstankar direkt att jag kunde vara gravid. Vi blev jätteglada! Nu skulle vi få ett litet barn till. Ett tredje barn tillsammans och mitt 5:e barn.
    Igår var vi på VUL och blev REJÄLT chockade när BM hittade 3 små pickande hjärtan.
    Chocken är total.....TRILLINGAR! Vad tusan ska vi göra nu???
    Jag vet inte om jag orkar med 7 barn och 5 barn i åldrarna 0-4 år.

Någon med erfarenhet eller några kloka ord?

• Svar på tråden Hjälp......gravid med trillingar!!

Förlåt att jag inte har hört av mig men i torsdag började jag blöda Åkte in till KK och tyvärr var det slut för mina trillingar.
    Nu sitter jag här med världens skuldkänslor, att jag funderade på att ta bort dem.
    Nu är de borta för alltid.

Tack för att ni svarat i tråden tidigare.

Anonym (Ojojoj!) skrev 2009-04-27 14:56:20 följande:

Coolt!Det kommer förmodligen bli helt sjukt jobbigt i framtiden, men i slutändan värt det.Har hört om ett par som hade fyra barn som alla var under 4 år (ett tvillingpar) och dom tog kontakt med kommunen och fick hjälp därifrån med en person som kommer in några gånger i veckan och hjälper till.Kan ju vara värt att göra ett försök iaf? Inget att förlora!Lycka till med alla bebisar!
    Tack för den
Svar på tråden Hjälp......gravid med trillingar!!