Inlägg från: Hanniz84 |Visa alla inlägg
  • Hanniz84

Vår hund bet en annan hund

verkligen inte...
    min ena hund har hamnat i slagsmål ett par gånger... men sånt händer ju..  o inte skulle jag avliva henne för det.., senast hamna hon i bråk m svärmors hund.. så den fick åka in o operera tassen... men det va ju dom båda som slogs...
    skulle hon däremot anfalla en människa så skulle jag kanske börja tänka lite annorlunda...

• Hanniz84
    Tildus1 skrev 2009-04-17 19:03:55 följande:
    Tack gode gud för era svar,gråter nu av lättnad,kan låte tramsigt,men detta är första gången det händer,och man blir ju chockad själv!!!!!! TACK Hon har aldrig anfallit någon människa!!!!
    jag vet... det är hemskt när ens hund hamnar i slagsmål.. man blir aå chockad o rädd.. o får man sen skäll så blir det ännu värre...
    min hund va världens snällaste fram till för ett halvår sen, nu på senare tid har hon börjat att inte gilla andra hundar... hon e fort världens goaste m oss o alla andra människor, men hundar gillar hon sällan..
    så nu har jag ju stenkoll på henne, men olyckor händer ju... o det behöver ju inte alltid var så att det är min hund som springer fram till nån, häromdan kom den en lös hund fram till henne (hon kopplad) o hon blev förbannad...
    det är trist att jag inte längre kan ha henne lös m alla andra, men men... hon mår ju inte dåligt av att bara ha sina vänner ....
    (fast jag har en sån ras att allt e mitt fel... {#lang_emotions_dreamer}, även om jag så bara går förbi)
  • Hanniz84
    Tildus1 skrev 2009-04-17 19:47:17 följande:
    vill också tillägga eller fråga, vår hund e inne på sista löpningsveckan,har märkt att hon är lite surare under löpning,kan detta vara vanligt att tikar blir det? Inget försvar alltså!!!!
    absolut... min tik blir oxå tjurig när hon löper...
Svar på tråden Vår hund bet en annan hund