Inlägg från: SandraD |Visa alla inlägg
  • SandraD

Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.

ååh ja här vill jag hoppa in :) vill höra vad ni tycker om min. Har lite dålig uppdatering just nu, mycket med lillkillen, dopet och självklart det underbara vädret håller en ute hehe :) men vad tycker ni om min blogg annars då?

• SandraD

Jag vill bara tacka er alla som skrivit och kommenterat om min blogg thestoryinside.blogg.se

Till mitt försvar angående:
    -Bilder varför det är så många är för som ni ser så ha rjag inte bloggat så mycket nu på sistonde, och då min sambos (pappan till Liam) familj bor i Polen och inte träffar Liam så lägger jag upp massa bilder istället för att skriva massa eftersom de går in på min blogg för att se Liam..
    Och sedan det med att jag har vit text? Förstår inte det för jag har inga inställningar på vit text och när jag själv går in och ser så hittar jag ingen text som är vit?!
    Men jaa tack som sagt för alla kommentarer.. ska snart göra en ny design så då får ni kommentera igen :)
    Nu ska jag sätta mig och gå igenom några utav era bloggar. Kommer väl inte hinna alla men några iaf.

• SandraD
    Blev ändå att jag fick med alla men jag skrev bara vad jag tyckte om headern för det är det som gör en blogg tycker jag. Det andra är ju bara lite extra
    Iaf.

theatrocious.blogspot.com/
    Gillar designen men ändå inte.. kan inte sätta finger på vad det är i heller :-/
    www.rodeback.blogg.se
    Fin design enkel och sommrig
    trasdockanmedms.blogspot.com/
    Fin header men blir lite för kantigt för min del. Tycker du borde byta den svarta bakgrunden till en mer ljusare färg.
    misslaire.blogspot.com
    Fin men lite föör "stillren"
    unforgettable.blogg.se
    Fina bilder på headern men stör mig på att den ena bidlen är i annan färg än de 2 andra och att det är två helt olika stilar .
    utlandsmamman.blogg.se
    Fin header men synd att pojkarna har massa blad i huvudet.
    www.memorian.blogg.se
    Tycker inte alls den bakgrunden passar ihop med den fina headern
    www.nogg.se/jessina
    Gillar inte alls nogg, tycker inte om att behöva klicka mig runt.
    workingmom.blogg.se
    Tåkig header
    www.lillavannen.blogspot.com
    ? Hela bloggen är ju grön ingen design alls ju :-/
    badhusgatan.blogg.se
    Tråkig
    beabus87.blogg.se
    TråkigSkulle haft en text i headern, och några andra färger i hela bloggen.
    bambinidolce.blogg.se
    Jätte fin hela bloggen ända minuset är väl att du har stora bokstäver i katergorierna.
    danitrass.blogspot.com
    Gillar stora bilder men med den i din header hade jag trorr att det bara var en bild så jag hade nog inte scrollat neråt.
    maiilan.blogspot.com/
    Mycket fin men tycker att bakgrunden "skäl" headerns sommriga färger.
    sarajohanna.blogg.se
    Gillar backgrunden men inte alls headern den tar "för mycket plats"
    mamsensblogg.blogspot.com
    Jätte fin/söt header men jaa lite vit men såg att du håller på att fixa till den :)
    annaholmros.blogg.se
    Jätte fin header men du skulle haft en annan färg på bakgrunden.
    mansondust.wordpress.com
    Tråkig
    elsklingen.se
    Tråkig
    geshiia.blogg.se/
    Jätte fin blogg men den försvinner lite om man inte har helskärm då ser man bara halva bloggen. Det är väl det ända negativa.
    listoplisto.blogspot.com
    Nje, lite cool så att det går upp så (headern) men nje tråkig
    hannamattisson.blogspot.com
    Mycket fin headern passar jätte bra med bakgrunden :)
    carolinelycklig.blogg.se
    Jätte fin header, vilken liten sötnöt ni har
    Sött med bilerna i headern men lite för mycket mellanrum mellan bilden och "texten" också gillade jag inte texten i headern. Och tycler inte headern passar med bakgrunden.
    htt://soffiloffis.blogg.se
    Fin fast lite enkel
Svar på tråden Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.