Laire skrev 2009-04-19 13:32:18 följande:
Jättefin header men jag hade velat haft alla bilder svartvita. Det är jättebra komponerat där uppe med färger, foton och dekorationer. www.memorian.blogg.seDet var i grunden fint men jag tycker du tagit med lite för mycket. Jag skulle valt en mer diskret bakgrund samt att jag inte gillar då det syns att det är en bild som repeteras eftersom den är olika skuggad. Jämför med denna blogg jag gjort där man inte ser då bilden tar slut:
cathrinsvarld.blogspot.com Jag tycker headerns bilder var jättefina men jag hade valt att enbart ha den i mitten. Så hade jag tagit den bildens bakgrundsfärg och färgar hela headern så (och inte låta bakgrunden lysa igenom), så skulle texten få stå på den
bakgrunden.charl0ttek.blogspot.com Fin grundmall och fin bild på dig själv. Jag skulle dock vilja att headerns text passade in med trädet (lite större och suddig font, kolla här:
www.dafont.com samt att det bör går åt det svarta hållet OM du inte lägger in en annan färg i den övriga bloggdesignen). Jag skulle också vilja att headern gick igen i övriga designen, t ex genom att headerns svarta streck avgräsar i sidomenyn samt att du använder samma font på alla rubriker och lägger in dem som bilder ovanför varje gadget (förrutom inläggsrubrikerna eftersom de styrs av bloggen).
www.nogg.se/jessinaFår hålla med Atrocious, inte så mycket gott att säga om
Nogg.se. Jag kan varmt rekomendera blogspot istället. Så hänger sig IE varje gång jag är inne på din sida och försöker stänga ner...workingmom.blogg.seJättebra att du har ett tema på bloggen i form av det röda, att det går igen lite varstans. Jagskulle dock vilja att headern hade mindre döyta till vänster. Kul bloggrubrik!www.lillavannen.blogspot.comDet var inte så mycket att säga, det var bra med bilder i inläggen. Precis som Badhusgatan så tycker jag att du ska våga designa lite mer. Gör en header (behöver inte vara världens avancerade) och börja sätt din prägel på bloggen badhusgatan.blogg.seFin blomma i toppen men i övrigt är sidan helt tom känns det som. Det behövs lite mer design, det kan vara en bakgrund, streck kring inläggsruta och sidomeny eller att de får en avvikande färg. Det var även lite svårt att se din bloggadress i
headern.trasdockanmedms.blogspot.com/Fin header som definitivt stjäl blickarna ifrån den färgglada bakgrunden, MVG! Det jag skulle ändra i headern är dock "- livet". Antingen ingen sådan text alls eller så fler saker. Typ "Livet, familjen och en kopp kaffe".
annmisblogg.blogspot.com/Jättebra header! Men jag hade skippat strecken runtom samt tagit bort navbaren (den längst upp). Sedan hade jag gärna sett streck kring sidomenyn och inlägsrutan alternativt att de haft en grå
bakgrund.utlandsmamman.blogg.seOk Tack
Du tycker att min typ Presentation ska bort & mitt mjaualbum eller?
Har tagit bort ramen i inläggsbilderna men tycker de ser så "lamt" ut om inte headern har nån...Den é ju så svag
Men...Förstod inte riktigt detta med sidomenyn & inläggsrutan
annmisblogg.blogspot.com/