Inlägg från: Quiet thoughts
|
-
-
hmm vilken webläsare har du?Mizca skrev 2009-04-19 17:56:34 följande:Nu har jag suttit en stund och kollat igenom alla dom senaste bloggarna. trasdockanmedms.blogspot.com/ Jag gillar den gröna färgen i bakgrunden men det är för mycket "smådelar" i den och när du har en precis likadan bild i menyn blir det för mycket tycker jag. Annars är det en lättläst blogg! misslaire.blogspot.com Din blogg var mycket fin, stilren och enkel design men mkt söt. Fint med lite mindre/tunnare header (ovanligt också tror jag). Lättläst och fin textfont. Gillar signaturen längst ner. unforgettable.blogg.se Synd att blommorna är som avskalade för det hade vart mkt finare om dom hade gått över den svarta färgen. Lite för liten textstorlek för mig, blev lite jobbigt att läsa. Men jag gillar att du har många inlägg med bilder. Blir roligare att läsa. thestoryinside.blogg.se Söt blogg men det hade vart lättare att läsa om du hade delat in texten i stycken. Sen var det svårt att se vart rubriken och inläggen började för det ser ut som allt mellan inläggen hänger ihop på något vis. utlandsmamman.blogg.se Fin header, gillar när färgen "trappar av" och försvinner i bakgrunden, jättesnyggt! Bra med streck vid rubrikerna, jättefint. Gillar stilen på texten och bloggen är lättläst och man hittar mkt lätt bland dina länkar och att du har många inlägg med bilder. www.memorian.blogg.se För plottrig bakgrund. Jag gillar såna bilder men då det är hela bakgrunden blev det tyvärr lite för mycket, det passar inte riktigt ihop med din header. charl0ttek.blogspot.com Detta var tyvärr en lite för tråkig bloggdesign, för rörig! Man hittar tyvärr inte så lätt och jag saknar en header. www.nogg.se/jessina För mycket med så många bakgrundsbilder. Men söt blogg. workingmom.blogg.se Min personlig åsikt om headern är att den är lite för tråkig, vill ha mer liv i den. Men jag gillar hur bloggen är uppdelad i inläggen. Korta och lättlästa inlägg, så skall det vara. Är det för långa inlägg, orkar man inte riktigt läsa. www.lillavannen.blogspot.com Det tråkiga med blogspot är att de flesta ser likadana ut, inga direkta headers (eller vad det heter i plural) men jag älskar den gröna färgen du har i bakgrunden. badhusgatan.blogg.se Det var fint att headern flöt samman med inläggen och resten av bloggen men hade vart finare med mer i headern eller om den tjusiga blomman hade vart mer centrerad med inläggen. beabus87.blogg.se Korta och lättlästa inlägg med fin textfont. bambinidolce.blogg.se Fina färger och bilder men så tråkigt att hela bloggen är högervriden om man säger så ... man får scrolla åt höger för att kunna se allt.
i min firefox så är den normal
-
antagligen beror det på detMizca skrev 2009-04-19 18:15:04 följande:Internet Explorer...
i firefox ser den helt normal ut
-
Hmm jag får ta en titt på min blogg bara.
kanske det är som ni säger skärmupplösningen varierar.
Tack iaf att den ser ok ut hos någonFL Lisa skrev 2009-04-19 18:50:13 följande:borde inte handla om webläsare...fungerar finfint med både explorer och firefox hos mig. Har troligen med skärmens upplösningen eller inställning för upplösning att göra. Superfin blogg tycker jag! Riktigt härliga bilder i headern. Att inläggen dessutom handlar om sånt jag älskar att läsa om gör ju inte det hela sämre heller
Är tråkigt om den strular för alla
-
Tack. Just nu kan det se roligt ut igen för jag började just göra om där inne.Laire skrev 2009-04-19 20:18:00 följande:Jag har IE och för mig funkar den. Dock är headern mindre än inläggsrutan och sidomenyn, samt att sidomenyn har ett större mellanrum till headern än vad inläggsrutan har... Fin bakgrund, mönstrad men ändå diskret. Headern är fin med så många fina färger!
Jag blir ju sån där perfektionist. Vill att det skall se bra ut
-
Tack, jag jobbar lite nu å då på designen, hinner ej så mycket jag vill med min familj som också skall ha sitt men sakta mak förändras den.dalkulla85 skrev 2009-04-19 21:11:31 följande:theatrocious.blogspot.com/ Snygg header och fina färgkomposiotion- men tycker det skulle vara ännu snyggare om ”Om mig” var lite ljusare lila, för nu ser färgen bara mörk ut. Hur är det med inläggsrubrikerna, skulle vara snyggt om det gick att ändra dem till svart eller lila. Snyggt med etiketterna också! www.rodeback.blogg.se Snygg header, men för stor för min smak. Tycker att du borde ha en annan stil på ditt namn uppe till vänster. Kanske samma font som rubriken!? Tycker det ser konstigt ut när ”linjen” mellan de olika kolumnerna plötsligt bara slutar. Tycker att ”Om” känns överflödigt. Annars en mycket fin blogg med fin färgkomposition och lättläst. trasdockanmedms.blogspot.com/ En massa ros till dig, fin header, fina färgval, lättläst m.m.! Men, ett minus för bakgrunden- för rörig för min smak. Enfärgad skulle jag ha haft den. misslaire.blogspot.com Bloggen känns färdig- ingenting behöver ändras tycker jag! De få färgerna gör att bloggen känns lättläst och väl sammansatt! Good work! unforgettable.blogg.se En fin header, men för hög för min smak. Tycker också att den skulle vara snyggare utan ”stjärnorna”. Jag skulle ha använt mig av den rosa färgen i headern på rubriker och/eller andra texter. thestoryinside.blogg.se Även här för hög header. Tycker ”Mamma och pappa” samt ”underbaraste Liam” borde vara i samma teckenformat som de övriga rubrikerna. När också innehållet i dessa ”faktarutor” har en annan sti blir det rörigt, ha texten i samma stil som över text i den kolumnen. utlandsmamman.blogg.se Även denna blogg känns väl genomarbetad och färdig. Fin header och fin komposition med teckensnitt och färger. Men, headern skulle vara ännu snyggare utan löv och ”Om” längst ned i kolumnen borde vara i samma teckensnitt som de övriga sidorubrikerna. www.memorian.blogg.se Fin bakgrund. Tycker att du borde hålla dig till det grå temat och således låta balgrunden bakom text vara vit eller någon grå nyans. Det blir rörigt med flera färger tycker jag. workingmom.blogg.se En röd nyans för mycket för mig. Skulle vara fint om inläggsurbrikerna var i samma nyans som någon av de två i headern. För mig blir det också rörigt när texten är centrerat i sidokolumnen. www.lillavannen.blogspot.com En riktig header behövs! Tycker att kontrasten mellan inläggstext och bakgrund är för dålig- jag hade valt en mörkare nyans i texten i inläggen. Likaså vad gäller sidorubrikerna. badhusgatan.blogg.se Jag gillar det enkla och avskalade. Fin! Men tycker du borde göra ”badhusgatan.blogg.se” någon nyans mörkare. Hade svårt att se vad det stod och fick kisa. beabus87.blogg.se Fin header. Tycker det är jobbigt att all text i sidokolumnen är understruken.och försök få lite mellanrum mellan de olika ”sakerna” högts uppe i kolumnen, de ser så ihoptränga ut just nu. bambinidolce.blogg.se Fin blogg, enkel och lättläst. Headern är underbar! J Men jag skulle ha gjort den bredare så att den gick kant i kant med det övriga så att säga!
Är bara att kika in nu å då.
-
sitter min meny fel?
jag blir så trött
endel ser det vanligt ut hos o andra ser det fel ut hos
hur får man det perfekt!!!! -
hmm men då jag hade den på vänster va de ju samma sak för andrapenelope skrev 2009-04-19 23:24:08 följande:Quiet thoughts skrev 2009-04-19 23:12:17 följande: Det som är för mig är att jag måste scrolla ända till slutet på sidan för att se din hela din meny och allt annat som ligger på höger sida. Det är lite tokigt kanske! -
nu gör jag om hela bara
-
Nu har jag försökt rätta till lite i min blogg IGEN! Dock ej helt klart men måste ni ännu scrolla hit o dit? isåfall vet jag ej,jag har inte ändrat värdena på en standardmall jag använt mig av.