Inlägg från: lillgarden |Visa alla inlägg
  • lillgarden

jättefin blogg :)

lillgarden.blogg.se
    Sara och Henrik skrev 2009-04-20 18:02:37 följande:

Skulle gärna få lite ris och ros om min blogg:sarajohanna.blogg.seJag skriver mycket om min och dottern Emelindas vardag. En del bilder.Risa och rosa mig gärna.
  • lillgarden

Ja den där bloglovin grejen hamnade fel och nu vet jag inte riktigt hur jag ska bli av med den,..
    En fin header är min stora dröm men förstår verkligen inte hur man gör en... :(

Quiet thoughts skrev 2009-04-21 21:37:58 följande:

lite väl stor sådan där... följ bloggen ikon och en fin header vore inte fel, fast utan en smiley efter
  • lillgarden

Skulle vilja ha en liten ruta vid sidan om info om mig själv, har sett att andra har det men vet inte riktigt hur man gör det..

dalkulla85 skrev 2009-04-21 21:40:55 följande:
    lillgarden: håller med Quiet thoughts vad gäller ikonen och header. Sedan kanske du kunde presentera dig lite grann också, blir roligare att läsa en blogg om man vet lite om den som skriver.
  • lillgarden

Blev ju jätte bra med den nua designen.. :)
    Tänk så mycket en snygg design gör för hela bloggen...

Malabuz skrev 2009-04-22 08:08:37 följande:
    Nu har jag fått en ny design -Tack www.memorian.blogg.seSå ni får gärna gå in igen och ta er en koll och säga vad ni tycker nu då.Jag är super nöjdwww.malabuz.blogg.se
  • lillgarden

trevlig blogg..
    fina bilder. lagom avancerad.. vissa bloggar är för mycket eller för lite.. din är lagom.. :)
    Du jag och vi skrev 2009-04-22 09:21:33 följande:

Kan jag få lite hjälp med min..Ni verkar ha bra koll=) Pleas=)www.jeanettessida.blogspot.com
Svar på tråden Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.