Inlägg från: Malabuz
|
-
-
Ja vad bra jag hittade inte listan. Tack!Mynta skrev 2009-04-21 11:30:39 följande:Ni som kommer in och vill ha era bloggar bedömda, kolla in de andra bloggarna också och ge några kommentarer om dem!!
-
theatrocious.blogspot.com/
En söt blogg. Älskar lila.
www.rodeback.blogg.se
trasdockanmedms.blogspot.com/
misslaire.blogspot.com
En stillren blogg, lätt att läsa inte så rörig.
unforgettable.blogg.se
Tycker om att det är så många bilder, gillar det
thestoryinside.blogg.se
Gillar din blogg, har varit inne på den några gånger. Skåning med va? I like hehe
utlandsmamman.blogg.se
www.memorian.blogg.se
charl0ttek.blogspot.com
www.nogg.se/jessina
workingmom.blogg.se
Denna gillade jag med, tuff, lite rockabilly stuk på det.
www.lillavannen.blogspot.com
badhusgatan.blogg.se
En enkel lättläst blogg
beabus87.blogg.se
bambinidolce.blogg.se
En jätte mysig blogg!
Min
www.malabuz.blogg.se -
Saarraa skrev 2009-04-21 11:57:52 följande:Malabuz: Väldigt bra variation med text, bilder och videos.. Det enda tråkiga är designen, som är en färdigmall hos blogg.se. Kanske du kan knåpa ihop en egen eller få hjälp av någon? En blogg blir så mycket mer personlig då :)Ja jag vet den är jätte tråkig. Men jag kan inte sånthär så jag får ha någon som kan hjälpa mig.. men dom jag har pratat med tar betalt och det vill jag inte lägga pengar på.malabuz.blogg.seJag skulle fixa upp designen lite då du använder mallen som är färdig på blogg.se. Skulle göra den mer personlig =)
vill gärna ha en snyggare framsida -
Japp det är en som ska hjälpa mig med det nu. Är jätte glad över det eftersom en färdig mall är pisstråkigtbeabus87 skrev 2009-04-21 14:52:19 följande:malabuz.blogg.seLite tråkig. Försök gärna göra den lite mer personlig. -
Japp!beabus87 skrev 2009-04-21 16:40:26 följande:Fint, hittade du någon som inte kostade pengar då? :)
-
Jag tycker om din blogg, tycker den var fin. Jag skrev ingenting för jag kännde att jag inte han skriva om alla.Mizca skrev 2009-04-21 17:28:22 följande:Tack alla som skrivit om min blogg, både positiva och negativa saker ;)Lite skoj att se att vissa väljer att inte ens skriva något .. när dom kopierar hela listan så finns min blogg inte med .. är den så ful att ni inte ens vågar skriva det ? HIHIHI! -
Nu har jag fått en ny design -Tack www.memorian.blogg.se
Så ni får gärna gå in igen och ta er en koll och säga vad ni tycker nu då.
Jag är super nöjd
www.malabuz.blogg.se
-
Vad tycker ni om min nya design? www.malabuz.blogg.se