Låt oss bedöma varandras bloggar - Ris och ros.
Risa och rosa gärna min om någon har lust att tycka till...
www.ceekaay.blogg.se
Risa och rosa gärna min om någon har lust att tycka till...
www.ceekaay.blogg.se
Någon som vill tycka till om min kanske? :)
www.ceekaay.blogg.se
Ska försöka mig på det här nu då... :)
annaholmros.blogg.se
Ris: Extremt liten text på länkarna.
Ros: Personligen är det här en sån blogg som jag gillar! Både design och text.
geshiia.blogg.se/
Ris: Jag uppfattar den som ganska rörig och inte helt klar uppe vid headern med länkarna.
Ros: Fina bilder och rolig utsmyckning i inläggen!
nevertheless.webblogg.se/
Ris: För ljus färg på länkarna. Man ser knappt vad det står. Skulle gärna ha snäppet större text eller en annan stil som passar bättre till mindre teckenstorlek.
Ros: Älskar headern!
OBSERVERA att detta är bara vad JAG tycker. Det betyder absolut inte att alla tycker så. :)
Ha en bra dag!
Vart signar jag upp min blogg på listan? *förvirrad*
www.ceekaay.blogg.se
Hmm...är det bara jag som ser att rubrikerna på inläggen faktiskt är lika stora? På min dator ser dom "normala" ut... Hmm, skumt...
Ajaa...någon som vet hur kodningen är för att få samma storlek i alla webläsare?
:)
www.ceekaay.blogg.se
Har ändrat mellanrummet på länkarna och vid menykanten. :)
Jag fortsätter väl att tycka till lite om olika bloggar. :)
princessnoorah.blogg.se/
Gillar upplägget. Designen är ren och fin. Det enda jag skulle ändrat på är den kursiva texten (men detta är självklart en smaksak) och skulle kanske ha satt en eller två bilder till i headern. I det stora hela; en blogg i min smak. :)
himmelohelvete.se/wp/
Gillar den här också. Det enda som stör lite är att headern är uppdelad, men inte mellan inläggsdelen och menysidan. Annars ingenting. :)
ninniyesthatsme.blogspot.com/
Brukar vara hyperallergisk mot blogspot designer, men jag älskar denna! Skulle kanske haft en mer personlig header med bilder, men jag älskar denna bloggen. :)
Det va allt för den här gången. :)
www.ceekaay.blogg.se