-
-
sarajohanna.blogg.se/
Jag gillar när det är mycket bilder, som du har. Färgerna föll mig inte riktigt i smaken, men som sagt, den är ju delad ;)
-
Nu har jag tittat igenom några fler.
mansondust.wordpress.com/
Personlig, lättöverskådlig. Lättare att läsa med bilder.
annaholmros.blogg.se/
Fina bilder. Skulle nog ändra typsnittet och göra det lite större och inte fet.
mamsensblogg.blogspot.com/
Läcker design, precis som en filofax. Gillar korta inlägg, då orkar jag läsa =)
lillafreja.blogg.se/
Lite mycket ramar och vissa bilder i sidebaren känns utdragna. Bra med korta inlägg och bilder. Headern verkar lite stor för ramen.
-
lättare o roligare :)MansonDust skrev 2009-04-26 13:07:05 följande:Menar du att det är lättare att läsa inläggen som har bilder ? -
Blev mkt tydligare och lättare att läsa nu.Freja0811 skrev 2009-04-26 15:14:16 följande:Nu är min blogg under uppbyggnad så nu är den rätt vit, men beslutsångest som jag har så vet jag inte hur jag vill ha den. lillafreja.blogg.se -
penelope: din sida ser likadan ut hos mig och då har jag testat den i både IE och Firefox.
-
Tack för kommentarer om bloggen. Just det där med färgen på texten har jag själv tänk ändra, men inte kommit mig för förrän nu... så nu ska den vara lite tydligare.
Har inte tänkt på att ha någon header direkt eftersom jag försöker ha mycket bilder i texten, men ska försöka göra någon liten nu... har börjat på en ny... hoppas den går att utöka med lite bilder... men vet dock inte om det förstör designen... får prova lite..
-
mammajennifer.blogg.se/
Bloggen ser jättefin ut, enkel och stilren (vilket jag gillar). Bra med lite bilder i inläggen.
memorian.blogg.se/
Blev fint med nya designen. Skulle dock gjort länkarna till inläggen på sidan utan understryket och utan fet stil.
ninniyesthatsme.blogspot.com/
Fin design, men det känns som det blir lite mycket olika stilar och rörigt bland bilderna i inläggen. -
familjenkorb.blogg.se/
Jag tycker sidan känns rörig men jag tror det helt beror på den blommiga bakgrunden som upprepar sig. Skulle ta bort den helt så skulle sidan nog bli betydligt mer inbjudande.
Roligt header =)