• Singha01

utredning i västerås??

Jag går i Västerås och tycker att det är ok. Dr Hemlin är bra, kräv tid av honom och svar på dina frågor!!! Barnmorskorna är urgulliga. Första gången blev vi intervjuade kring tidigare graviditeter, sjukdomar etc. Jag blev undersökt och sedan fick vi båda lämna ett gäng blodprover. Gubben fick också tid för spermaprov. För vår del gjordes inga mer omfattande undersökningar eftersom läkaren gjorde bedömningen att min endometrios samt trånga äggledare sannolikt försvårade våra möjligheter att bli gravida avsevärt. Vi var på vårt första samtal på Ferten i april förra året. I december fick vi tid för gruppsamtal om IVF och sedan körde vi igång i januari i år. Lycka till framöver , och hoppas att du ändå lyckas på egen hand under resans gång.!!!!

• Singha01

Det kommer att gå bra ska du se. Ingen av varken läkarna eller barnmorskorna är i allafall elaka , om det är till någon tröst. Jag har då aldrig blivit otrevligt bemött. Som sagt var förbered dig med frågor så ska du se att även dr Johan tar sig tid till att svara på dem. Lycka till!!

Svar på tråden utredning i västerås??