• Kabbela

utredning i västerås??

Jag har bara varit på kk V-ås en gång, vi gjorde första utredningen privat hos min gyn. När vi var på kk träffade vi Mikaela (knepigt efternamn), hon var väldigt bra på att förklara, lite stressigt var det nog men det kan man förstå. Hon hade en underbar humor, vilket var skönt, det är ju inte annars något man skrattar åt. (hon skämtade inte om barnlöshet mm, utan åt min mans min och uttryck när han fick veta att han måste sluta snusa).

Det kan inte vara så lätt att tala om för någon att chanserna till biologiska barn är väldigt små, och att bli med barn naturligt är omöjligt. Naturligtvis är det deras jobb osv. men dom är ju där för att fixa det medicinska, det finns ju tydligen en kurator... Nån sån har vi aldrig hört talas om, men så har vi inte varit på någon "träff" eller fått veta hur länge vi måste vänta innan vi sätter igång.

känner att jag börjar låta negativ, inte alls meningen!

Lycka till!!!

(Jag ångrar att jag inte skrev ner frågor + svar)

• Kabbela

Förlåt om jag gjorde dig orolig! Vi kände absolut att dom hade tid att svara på alla frågor. Måste få tillägga att i Uppsala var dom hur lugna och hade all tid i världen att svara på frågor och förklara (man fick den känslan i alla fall).
    Jag är säker på att dom inte kommer att köra över dig!!

Allt kommer att gå fint fint!! :)

Svar på tråden utredning i västerås??