• habibi

Fikalista!

Fikalista!

{#lang_emotions_coffee}

Monique har blivit storasyster! Lillebror heter Mio!
  • Svar på tråden Fikalista!
  • februari09

Hannah: kul att du, Enja och Livia var med. Förstår att det blir lite långt för Enja att gå och tråkigt...konstigt att vuxna kan promenera utan att ha ett mål!

Picknick låter trevligt men det kan bli lite lång tid med både promenad och picknick. Vidar brukar vara hungrig tills vi kommer tillbaka. Kan vi inte gå till nån glasskiosk eller nåt på promenaden, inte allt för långt bort, så att Enja står ut. Eller till en lekpark. Annars kan vi ta en ren picknickdejt tex. på fredag. Om vi bestämmer en plats så kan vi ses där. Då kan ju folk komma när det passar. Vad sägs om Annelundsparken?

• februari09

..eller Statsparken funkar ju!

Mamma till Noelle: hoppas det går över snart!!

• AnnannannA

Jag är på picknick på Fredag. Jättebra ide Hannah och även Elin.
    Finns ju massa bra ställen man kan köpa med sig sallad eller annat gott och picknicka med.
    Hoppas fler är kan

• gillar barn

Promenad imon torsdag ändå eller? Freja och jag tänkte allt komma!

Picknick låter toppen trevligt!

• Hannah1979

På fredag kommer hemsjukvården till oss o innan det har jag lovat bort mig på lunch. :( Men gå ni promenad som ni bestämt så kan vi hänga på om det blir någon mer picknick-gång. Behöver ju inte vara så avancerat!

• Miss Blue

Jag följer med på picknick på fredag. Mysigt =) Vilken tid?

Kommer med på promis idag också...

(¯`°?.¸♥ BF 25/4 2009 ♥¸.?°´¯)
  • gumman grön

På fredag kan jag oxå hänga på

Skall plantera en häck och gräva här då, men jag kan säkert smita ifrån en stund, kan nämligen ändå inte gräva kom jag på häromdagen när jag gav mig på det... hade jätteont i magen sen

Kommer nog inte på promenaden idag, får inte riktigt ihop tiderna med mat och allt.

Ha det så skönt i det härliga vädret!

• Fossing77
    Mamma till Noelle skrev 2009-04-22 20:59:22 följande:
    Jag vill gärna ses någon gång, vore skoj, men jag hoppar över promenaderna. Har så ont av foglossning så det är inte klokt! Men jag hoppas på att det försvinner snart...
    men om dom andra promenerar å vi foglossningar hänger på ett fik så blir det väl bra? {#lang_emotions_wink}
Svar på tråden Fikalista!