• habibi

Fikalista!

Fikalista!

{#lang_emotions_coffee}

Monique har blivit storasyster! Lillebror heter Mio!
  • Svar på tråden Fikalista!
  • lajennyl

gillar barn skrev 2009-05-12 09:04:39 följande:

hej Frida!Jag, anna och barnen kommer gärna ändå.. behöver ju inte låta barnen pussa på varandra! =)Kram
    ...inte än iaf! Vi kommer också!
    Hörde efter med min mamma (som är sjuksköterska och jobbar på sjukvårdsupplysningen...) och hon sa att det är ingen större fara nu när de är så här små eftersom de inte är i ansiktena på varandra. De kan ju bli förkylda av andra människor på stan och i affärer också. Det är ju skillnad sedan när de torkar näsan med händerna och kladdar på varandra!
  • gumman grön

Åhh det var bra att veta
    Man är ju fortfarande lite nojjig över att ens barn ska bli smittat(iaf jag), men då är det inte jättefrligt med de små iaf

• lajennyl

Eftersom hon bara är lite snorig så...

• gumman grön

Kul att vi blir ett par stycken

Skönt att Noelle somnade som du hade tänkt... och ja vi sa runt 13:30 Men man får komma både tidigare och senare, för jag kommer vara hemma.

• Miss Blue

Jag kommer gärna också. Lite i sista minuten, men hoppas det är ok i alla fall. Du kan väl inboxa din adress, om du inte ser detta inlägg så ringer jag nån annan i gruppen bara så fixar det sig ändå.

(¯`°?.¸♥ Alva 2009-04-30 ♥¸.?°´¯)
  • gumman grön

Självklart får du oxå komma

• Maria 23

Hallo alla, vad tror ni om picnic i stadsparken nästa måndag vid fint väder??

Svar på tråden Fikalista!