• Bonneville

hur många är vi som är Oförklarligt barnlösa??

Hej, här är en till oförklarligt barnlös...
    Vi gick igenom utredning ifjol (snart ett år sedan) och har försökt på egen hand sedan dess. Nu har jag precis tagit min första Pergokur vilket resulterade i tre stora äggblåsor och sexförbud... Nästa cykel blir det halv dos Pergo, sedan ska vi försöka med inseminationer, troligen inte mer än tre försök men det kan vi bestämma själva eftersom vi går privat. Om det blir att göra ivf blir det också privat (får inte finansierat eftersom jag var för gammal för att få ställa mig i kö).

Tyckte det var jätteskönt att utredningen inte visade på några fel men nu känns det mest frustrerande att inte veta varför det aldrig blir nåt...

• Bonneville

Kanske inte riktigt hör hemma här längre... Är iofs fortfarande barnlös men nu är jag tydligen gravid! Som ni förstår trotsade vi sexförbudet som jag nämnde i mitt inlägg ovan...

• Bonneville

Äh, lite klumpigt uttryckt, inte meningen... Menade bara att eftersom jag bara är i v 5 är det ju lååångt kvar innan jag faktiskt till slut har ett barn! Har vissa problem att ta in att jag faktiskt är gravid så det känns väldigt avlägset.

Svar på tråden hur många är vi som är Oförklarligt barnlösa??