• Glass

Listtråd för oss från "Vinterbebisar i Göteborg 08/09" - del 3

Ta med honom!

Jag kan stava, jag är bara väldigt slarvig...
  • Glass

Varför, varför varför kan inte alla listorna få bo i samma inlägg? När ni bara lägger ut just er lista så riskerar den elelr de innan att halka bak eller så får någon annan göra jobbet och lägga ihop dem. *skäller lite snällt*

• Glass
    Carolina1979 skrev 2009-06-29 19:45:50 följande:
    F'låt
    *voff!*
  • Glass
    HN79 skrev 2009-06-29 20:07:45 följande:
    Sorry glass
    Ingen fara egentligen, jag är ju inte den som brukar lägga ihop listorna, det brukar snälla misslindis göra

Extraliten, Ska vi ha med något i morgon?
  • Glass
    misslindis skrev 2009-06-29 20:37:43 följande:
    Yos e oxå duktig på det...
    Ni är båda bra!

Jag är bäst på ot i den här tråden
  • Glass

min kompis följer med coolchick heter hon här inne

ska vi ta med något extra då?

• Glass
    extraliten skrev 2009-06-29 23:05:58 följande:
    Håller på och Inboxar alla nu Glass din vän är hjärtligt välkommen!VILL NI ta med något så är det klart ni kan göra det, men vi kommer garanterat ha mer att äta än vad vi KAN. (Kristoffer har ladat även mamma och pappas frys med bla. cheesecakes.. ) Tårtbiten som är kvar är stooor! (Och ack så god...)Här finns både vatten, skugga och sol att tillgå. Och grill om någon vill grilla Lessen men jag hinner tyvärr inte fixa något är jag rädd. Iofs kan jag göra en varm potatissallad med vinaigrette om ni vill ha det? Går snabbt och enkelt.  Så kan ni ta med grilltillbehör
    Du behöver inte fixa något alls! Pizzan  som du pratade om rätt ok för mig om jag nu ens har någon aptit. Jag är inte direkt matsugen i värmen...
  • Glass

loppan, kan du inte köpa ett paket av varje för mig också då så kan du få pengar när vi kommer? Det vore skönt att slippa att stanna till på vägen om du ändå ska göra det och ska i ändå grilla så kan vi lika gärna ha så det räcker till alla

• Glass
    LillaLoppanT skrev 2009-06-29 23:40:03 följande:
    Men du kan väl ta ur mitt paket. Jag ska inte äta 10 korvar, ska du? fast det är klart, räcker väl kanske inte till alla med bara ett paket iofs. Hur många vill ha korv?
    Ja, jag tänkte ju att de som kommer kanske vill ha, typ
Svar på tråden Listtråd för oss från "Vinterbebisar i Göteborg 08/09" - del 3