Listtråd för oss från "Vinterbebisar i Göteborg 08/09" - del 3

cero din stackare ta hand om dig
Vi har en liten intressekonflikt här hemma. Jag är intresserad av att bli körd och hämtad till och från saltholmen. Maken är intresserad av att använda bilen de tider som han fått låna en släpkärra.
Detta har resulterat i att han får ha bilen när han vill och jag surar och kommer inte till saltholmen. (en del annat bråk ligger bakom mig surhet och hasn samarbetsovilja)
Så tyvärr carolina, inte heller denna gången lyckas jag komma ut till dig
Träff hos Carolina på Donsö
(kan antingen vara på stranden, i vår trädgård eller mina föräldrars trädgård (eller inomhus såklart vid sämre väder), föräldrarna har större och är inte hemma - de är på Mallorca)
Aktuella båtar:
Från Saltholmen kl. 10.25 - På Donsö 11.00
Från Saltholmen kl. 11.25 - På Donsö 12.00
Från Saltholmen kl. 12.35 - På Donsö 13.15
Båtar går hem igen:
Från Donsö kl. 14.00 - På Saltholmen 14.46
Från Donsö kl. 14.55 - På Saltholmen 15.41
Från Donsö kl. 15.40 - På Saltholmen 16.05
Från Donsö kl. 16.42 - På Saltholmen 17.10
Från Donsö kl. 17.42 - På Saltholmen 18.10
Fredag 10/7
Carolina, Isabella & Oliver
cero + Molly
Mk+Isak
bruttan ev. mannen semester,bilen o så..
ev Yosh och Max (Vi har varit bortresta mån-ons så vi kommer om vi orkar)
ev coolchick + Elliot & Tindra
Extraliten å Adde-Padde
Love + båda flickorna
-------------------------------------------------- -----------------------------------------------
Träff hos mig(HN79) fredagen den 17/7 Bor mellan Floda och Alingsås, tar ca 30 min med bil, och 25 min med tåget. (från gbg) Alla mammor, bebisar och syskon välkomna. Eventuella gubbar som slinker med kan väl också bli insläppta.
Ni är välkommna från ca 11. Fixar lite lunch så skriv om ni är allergiska eller inte äter något. Obs, har två hundar om nån är allergisk eller väldigt rädd. De är dock snälla men kommer att vara instängda då ni är här.
Fredag 17/7
Hn, piff å puff
cero + Molly
Mk+Isak
bruttan o agnes- ev.mannen semester
Stavfelet +
Loppan +Lukas
Yosh å Max (om jag kan ha bilen)
Extraliten å Adde-padde
emily och litenskit
glass
Love + båda flickorna
oj, nu ser jag att jag har fått en massa erbjudanden om skjuts! Vad snälla ni är! Jag har inte alls kollat här inne, har liksom inte orkat eller trott att jag behövt det, förlåt!
Nu är det ju lite sent, men tack för erbjudanden ialllafall!
Ska du ha partyt? Jag trodde att jag skulle ha det.