Listtråd för oss från "Vinterbebisar i Göteborg 08/09" - del 3
Oj, är det redan eldningsförbud!?!?! Men vi ska grilla imorgon eller?
O jag ska ta med mig potatissallad? Hur mkt? Räcker det med en 2 kg burk??
Oj, är det redan eldningsförbud!?!?! Men vi ska grilla imorgon eller?
O jag ska ta med mig potatissallad? Hur mkt? Räcker det med en 2 kg burk??
O då måste vi ha engångstallrikar o bestick med, väl? Kan ta med...*tror jag*
Ja, jag hade bara 3 st tallrikar men mkt bestick!! Räcker det med 2 kg potatissallad?
Hur många blir vi imorgon då?
Promenad i Skatås Torsdag 11:30
Yosh - korv
cero - Dricka
atena100 - potatissallad + bestick
MK (om Isak inte blir sjuk efter vaccinationen)
Loppan - korvbröd
aqua - engångsgrill
Var ses vi i morgon, förresten? (eftersom jag missa förra gången)
Nån som åker kommunalt o vill ha promenadsällskap?
Carolina
Säger som aqua. Trist att det inte blir fika ute i skärgården nu. Men snart så, när ni fått renoverat. Vad skoj att få fixat o fint ju!
yoshimi
Och jag tror jag hoppar fikat hos yosh idag! Jag är trött o Molly är piggelin, men ögonen ser lite röda ut, glansiga o liten grön kletplupp fanns i ena ögat på morgonen o runnit lite genomskinligt snor från näsan. Så hon håller kanske på o bli lite sjuker.....!?!?
Typiskt, den dära kycklingrätten o cheesecaken hade jag ju velat va med o smaka på!
Ni får ha en trevlig dag! kram
Låter som ett bra förslag!
Om Bella vill så ställer jag upp!
Får jag föreslå att vi så många som möjligt träffas iaf på torsdag... och hjälper Dallas att städa sitt hus så hon kan flytta in där snart. Det måste vi ju klara på en dag om vi är 10 pers som städar och passar barn ihop. Sen kan vi ha knytkalas när vi är klara. Vi är ju tråden som ställer upp för varandra eller hur.
Torsdag 7/5 från 10 och framåt (lite dropin kanske) i Dallas nya hus.
Ta med allt som går att våttorka väggar, tak och golv med och lite att äta och kom.
Love - Bröd, smör och ost
ceropegia
misslindis
atena
Om du Dallas nu tycker att detta är ett skitdumt förslag, för du vill VERKLIGEN INTE att någon annan ska komma och hjälpa dig att städa. Då får du säga till så skiter vi i det.Om Bella vill så ställer jag upp!