-
-
13 på lördag tycker jag låter som en bra idé!
-
Promenad i Hisings-parken v.20
Eftersom jag(Lois) bor alldeles intill bjussar jag på kaffe/the och frukt till de som vill efter promenaden
Måndag 11/5
Lois
Yosh - på EM
aqua
Tisdag 12/5
Lois
Yosh - ev
Loppan (min födelsedag) Har BVC klockan elva, så tidigast 11,45 typ
aqua
Onsdag 13/5
Lois
Loppan
Filurina
atena
Torsdag 14/5
Lois
Yosh
Loppan
Hn79 - EM
aqua
atena
Fredag 15/5
Lois
Yosh
Loppan
Hn79
aqua
atena
-
Det blir bra här! Ser hyfsat ut nu ikväll ju. Så vi får hoppas på det bästa då! :)HN79 skrev 2009-05-08 18:25:44 följande:Enligt SMHI ska det vara uppehåll imorgon. Så klockan 13.00 utanför stora entren. Annars får vi höras av imorgonförmiddag. Passar det alla?Liseberg i helgen TRÄDGÅRDSMARKNAD *blomma *Skriv gärna om ni har IKEAkort eller lisebergskort.Lördag:Love (har lisebergskort)Hn79 (har familykort)atena (har familykort)ceroSöndag:Love (har lisebergskort)Hn79 (har familykort)cero
-
Heeej o Välkommen in hit, meanwhile!! Jättekul o se dig här! *kram*
Men*pssstt* du, använd denna länken/tråden istället för att snacka med oss: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m43320664.html
Det är möjligt att jag kopierat fel länk till dig!?! Denna tråden använder vi att skriva upp oss för våra fika-träffar....
-
Är 13 för sent?aquamaria skrev 2009-05-10 11:32:50 följande:Om det är någon som är sugen på att komma hit på imorgon på lite fika så är ni mer än välkommna! Vill ha lite sällskap! (Lite sent jag vet, men bättre sent än.. ni vet..)Fika hos Aqua från 10:00 måndag 11/5
-
JA, utanför Slättadammgatans förskola låter bra! Dit hittar jag!! :)LillaLoppanT skrev 2009-05-11 11:03:22 följande:Det finns väl egentligen två ingångar?Men jag föreslår att vi syns utanför dagiset på slättadammsgatan 12. Där finns en gästparkering ochså..www.hitta.se/LargeMap.aspx..
-
Jag n'ämnde lite grann för Stefan häromdagen! Han verkad måttligt förtjust i i dén hahahaha...Får bara stryka han mera medhårs så.....;=)Emly skrev 2009-05-11 16:30:02 följande:Alem- tycker också vi ska bestämma tid och plats och så inför barnvagnsrullet=) Och tycker faktiskt att det låter kanon med picnic efteråt! Så får ju karlslokarna se vilka det är vi träffar så ofta också! (säger jag som inte ens har sagt nåt till Mattias än) hihi..
-
-
Yosh
På måndag till Glass, skulle jag kanske kunna åka med dig? Om jag inte har bil hemma. Kanske hämta upp nånstans?